משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

איך להוריד נפיחות בבטן

נפיחות בבטן הינה תופעה נפוצה אשר מייצרת קושי רב בהתנהלות היומיומית. בין אם בשל סיבות של אי נוחות פיזית ובין אם מטעמים אסתטיים – אנשים אשר סובלים מנפיחות באיזור הבטן מעוניינים לפתור אותה למנוע הישנות שלה. על מנת לעשות זאת ישנן דרכים טבעיות מגוונות אשר כוללות שימוש באמצעים מהטבע.

הגורם העיקרי לנפיחות באיזור הבטן הוא התזונה שלנו. המאכלים אותם אנו צורכים יכולים להשפיע רבות על כלל תחומי החיים שלנו, לרבות נפיחות בבטן. בשל כך, עלינו להקפיד לבחור את התפריט שלנו בקפידה ולדבוק בו, כך שנמנע סיכון מיותר של היווצרות נפיחות בבטן התחתונה או נפיחות בבטן העליונה.

ראשית, כדי לפתור את בעיית הנפיחות, עלינו להימנע מאכילת מזון שמסוגל ליצור אותה:

שעועית – אמנם מדובר במשפחת מזון בריאה ביותר, אך במידה ואנו סובלים ממערכת עיכול רגישה או מעי רגיז, עלינו למנן את צריכת השעועית שלנו שגורמת לנפיחות וגזים בבטן, ולמצוא תחליפים שיספקו לנו את הערכים התזונתיים הרבים של השעועית.

חיטה ושיפון – רגישות לגלוטן משתנה במידתה בין אדם לאדם, אך קיימת במערכת העיכול של אנשים רבים מאוד, גם מבלי להיות מאובחנים. מאכלים מחיטה ושיפון נוטים לייצר נפיחות בבטן ועלינו להקפיד לא לצרוך כמות גדולה מהם במידה ואנו רגישים באזור מערכת העיכול.

ירקות ממשפחת המצליבים – כרוב, כרובית, ברוקולי, לפת וירקות נוספים מרכיבים את משפחת המצליבים. משפחה זו אמנם חשובה מאוד לבריאות שלנו אך היא מעודדת נפיחות בבטן התחתונה. כדי לפתור אותה עלינו למנן את הצריכה שלנו.

מוצרי חלב – למרות שהם מאוד מזינים ומהווים גם מקור מצוין לחלבון וסידן, כ-75% מאוכלוסיית העולם אינה מצליחה לפרק לקטוז, סוכר הנמצא בחלב. חלב עלול לגרום לבעיות עיכול רציניות. התסמינים כוללים נפיחות בבטן, גזים, שלשולים והתכווצויות במערכת העיכול, רצוי תחליפי חלב כגון: חלב קוקוס, חלב שקדים, חלב סויה או חלב אורז.

מאכלים שמורידים את הנפיחות בבטן

בנוסף להימנעות ממאכלים שמייצרים נפיחות, ישנם כאלו אשר מסייעים להפחתה שלה ועלינו לצרוך אותם כדי להאיץ את תהליך הורדת הנפיחות:

אבוקדו – ירק עשיר בערכים תזונתיים – ביניהם חומצה פולית וויטמינים c ו – k. בנוסף, הוא עשיר בסיבים אשר מסייעים למניעת עצירות וגם נפיחות בבטן.

מלפפון – אנשים רבים שבודקים איך להוריד נפיחות בבטן לא מודעים לכך ששילוב מינרלים ומלחים בירקות יכול לסייע להפחתה שלה. מלפפון מורכב ברובו ממים ומינרלים כך שהוא יעיל ביותר במניעה של הנפיחות.

שיבולת שועל – רצוי לאכול בארוחת הבוקר קערת של דייסת שיבולת שועל זאת דרך קלה ויעילה ביותר להילחם בנפיחות בבטן , בזכות היותה עתירת סיבים תזונתיים.

בננה – בשל היותה עשירה באשלגן, הבננה הינה פרי יעיל ביותר למניעה וטיפול בכל סוגי הנפיחויות הבטניות. האשלגן הוא מינרל קריטי לתפקוד תקין של מערכת העיכול והוא מונע אגירת נוזלים בגוף שמייצרת את הנפיחות     בבטן.

משקה להורדת נפיחות בבטן – משקה לימון להורדת הנפיחות בבטן

הרכיבים במיץ הלימון יכולים לסייע בהקלת עצירות וסילוק עודף נתרן מהמערכות.

בזמן שעודף המליחות יוצאת, אז גם כמות הנוזלים אשר הצטברה בגופנו פוחתת וגורמת בכך להורדת הנפיחות בבטן.

רצוי לשתות מיץ לימון טרי שלם יחד עם כמה עלי נענע המסייעים למערכת העיכול. בנוסף ליתרון של המשקה בהפחתת הנפיחות, הוא גם משקה מאוד טעים.

 

משקאות נוספים – הם תה שומר ותה קמומיל אשר מקלים על נפיחות בבטן, גזים, ואי נוחות בבטן. שמים כפית זרעי שומר או כפית של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים.

לאחר שהמים מתקררים שותים במהלך היום, אפשר מספר כוסות.

אז לאחר שהתעמקנו בנפלאות הטבע והחכמנו על סגולותיהם, נשמח לספר לכם שאצלנו ב”פריחת השלווה” תוכלו לרכוש מוצרים טבעיים שיקלו משמעותית על בעיות בריאותיות כאלה ואחרת – וליהנות מדיאטה מהירה עם פרחי באך

 

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן