משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

שמן טבעי וייחודי לטיפול בצפצופים באוזניים

מוטרדים מצפצופים באוזניים באופן יומיומי? אז וודאי שתשמחו לשמוע על טיפול יעיל, טבעי, ובריא לבעיה. למי שאינו מכיר, טינטון היא תופעה שכיחה שמתבטאת בצפצוף חד באוזניים לפרקי זמן ארוכים והינה משפיעה על כ-15% עד 20% מהאוכלוסייה. בעוד שהיא אינה תופעה מסכנת חיים, עבור אלו שסובלים ממנה, מדובר בבעיה מתסכלת ומעיקה שפוגעת בריכוז ובעיקר באיכות החיים. החדשות הרעות? לצערנו, עדיין לא נמצאה תרופה רשמית לבעיה. החדשות הטובות? עם השמן הטבעי של “פריחת השלווה” המשלב צמחי מרפא מבית מדרשו של הרמב”ם ושמנים בעלי סגולות בריאותיות תוכלו להיפטר מהזמזומים באוזניים ולהתחיל סופסוף לחיות בנחת.

בעוד שגוף האדם הינו דבר מורכב ורובנו נוהגים לחשוש בעיקר מבעיות רפואיות חמורות ומסכנות חיים, לא ניתן להתעלם מהעובדה שגם “לבעיות הקטנות” יש אפקט מהותי על התפקוד שלנו ועל איכות חיינו. אממה, לרוב אנו נוטים להבין זאת אך ורק כאשר אנו חווים את אחת הבעיות הללו, ובמיוחד כאשר מתפתחים אצלינו מצבים כרוניים שלא קיים עבורם טיפול תרופתי. לדוגמא, במקרה של טינטון אוזניים, אנשים רבים סובלים מצליל טורדני שמזמזם באוזניהם יום ולילה, המשפיע עליהם לרעה הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי, ולרפואה המערבית אין כל מענה רפואי לבעיה. ובכן, לשם כך קיים טיפול טבעי ומומלץ המבוסס על שמן ייחודי המטפל בשורש הבעיה במערכת העצבית של האוזן.

מהו טינטון אוזניים ומהם הגורמים לתופעה?

טינטון אוזניים זו תופעה שגורמת ללוקים בה לחוש צלצולים או זמזומים באחת או בשתי האוזניים, כאשר “הרעש” שנשמע אינו נגרם מצליל חיצוני, ואחרים בסביבתנו אינם יכולים לשמוע אותו. מדובר בבעיה יחסית שכיחה הנגרמת לרוב בעקבות ירידה בשמיעה (הקשורה לגיל), פגיעה כלשהי באוזן, או בעיה במערכת הדם.

מהם התסמינים של טינטון אוזניים?

התסמינים של טינטון מתבטאים ברעשי פנטום שונים באוזניים כגון זמזום, שריקה, צפצוף, נהמה, פעימות דופק קצביות, וכדומה, כאשר רמת התדירות שלהן ועוצמתן משתנה מאדם לאדם (ואף יש אנשים שסובלים מכך באופן קבוע!). כמו כן, בעוד שמדובר בצליל פנימי שלא נגרם מאלמנטים חיצוניים הנשמעים גם על ידי אחרים, קיימים מקרים שבהם הרופא שלכם יוכל לשמוע אותם במהלך בדיקת האוזן.

מהי ההשפעה של טינטון אוזניים ומדוע חשוב לטפל בבעיה?

לאוזניים שלנו יש תפקיד מכריע ברמת התפקוד שלנו ובאופן שבו אנו מתקשרים עם הסביבה, ומעבר לכך שהן אחראיות על השמיעה, יש להן גם השפעה מסיבית על תחושת האיזון שלנו. כאשר האוזניים סובלות מבעיה כלשהי ואינן מתפקדות כראוי, אנו יכולים לחוות מגוון רחב של תסמינים כגון אובדן שמיעה, האטה בקצב הדיבור, ירידה ברמה הקוגניטיבית, ובעיות בשיווי המשקל. יחד עם זאת, כיוון שטינטון אוזניים לרוב אינה נחשבת לבעיה חמורה אלא יותר כבעיה טורדנית, אנשים רבים הלוקים בכך נוטים לסבול מהפרעות שינה, חרדות, עצבנות, חוסר סבלנות, קושי בריכוז, בעיות בתקשורת, ובעיקר באיכות חיים ירודה. כמו כן, חשוב מאוד לציין שבמקרים מסוימים טינטון אוזניים מהווה תסמין מקדים של סוכרת, פיברומיאלגיה, מחלות אוטואימוניות (כגון זאבת ודלקת מפרקים שגרונית),מחלת הורטיגו, אלרגיות, חוסר בוויטמינים, וחוסר איזון הורמונלי. כך או כך, אם הנכם מרגישים אי תקינות מתמשכת בתפקוד האוזניים, חשוב מאוד לפנות לרופא כדי לאבחן את מקור הבעיה ואת חומרתה.

טינטון אוזניים בקרב ילדים

טינטון אוזניים היא תופעה הרבה יותר נפוצה בקרב מבוגרים, אך גם ילדים יכולים לסבול ממנה. יחד עם זאת, בעוד שטינטון אוזניים בקרב ילדים עלול להיגרם בעקבות חשיפה לעוצמת רעש גבוהה, בעיות בשיניים ובלסת, שעווה באוזן, זעזוע מוח, וכן הלאה, במרבית המקרים של טינטון אוזניים בקרב ילדים לא מדובר בבעיה רפואית חמורה. ועדיין, כיוון שכן מדובר בתופעה לא נעימה הפוגעת להם ביכולת הריכוז, באיכות השינה, ובתפקוד היומיומי, חשוב להעניק לילד טיפול, ואף מאוד מומלץ להשתמש בשמן טבעי לאוזניים שמכיל צמחי מרפא ושמנים אתריים ייחודיים.

הפורמולה הטבעית של פריחת השלווה לצפצופים באוזניים

בעוד שבהווה הרפואה המערבית לעיתים נוהגת להתייחס לבעיה של צפצופים באוזניים כתסמין של חרדות ודיכאון וממליצה על תרופות אנטי דיכאוניות שעלולות לגרום לתופעות לוואי שונות, חברת פריחת השלווה הנחשבת לאחת מהחברות המובילות בארץ ובעולם בתחום הארומתרפיה, מציעה טיפול טבעי לצפצופים באוזניים המבוסס על נוסחה ייחודית של צמחי מרפא מבית מדרשו של הרמב”ם ושמנים מן הטבע. הפורמולה הטבעית שכוללת רכיבים כגון שמן זית, לבנדר, מרווה, רוזמרין, הינה נחשבת לטיפול יעיל ומומלץ בקרב רבים, ומטפלת לא רק בתסמין עצמו אלא גם במקור הבעיה במערכת העצבית של האוזן. על ידי טפטוף טיפה אחת של שמן באוזן כפעמיים ביום למשך תקופה ממושכת, תוכלו לראות שיפור משמעותי וליהנות משינה איכותית, תפקוד גבוה, ובעיקר מהשקט שאליו כה ייחלתם.

לרכישת שמן טבעי וייחודי לטיפול בצפצופים באוזניים לחצו כאן

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן