משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

ניקוי רעלים מהגוף

הגוף שלנו הינו מערכת מורכבת, אשר כל חלקיה השונים משפיעים זה על זה ותלויים האחד בשני. כאשר הגוף שלנו סובל מרעלים, אנו עשויים להרגיש את ההשפעה בכל ההיבטים הגופניים והנפשיים. לפיכך, רצוי להקפיד ולשמור על רמת רעלים נמוכה ככל הניתן, על מנת לשמור על רמת חיים גבוהה.

מה הרעלים בגוף יכולים לגרום לנו?

כפי שצוין לעיל – קיום של רעלים בגוף שלנו יכול להשפיע באופן שלילי על היבטים פיזיים ונפשיים רבים:

  • נפיחות בבטן – הצטברות רעלים בגוף שלנו יכולה להוביל לנפיחות בטנית שנובעת מגזים, שומן בטני או בעיות במערכת העיכול. הקיבה שלנו, לעתים קרובות, מסוגלת להעיד על בעיות בריאותיות שונות בגופנו לפני שאנו מודעים להן בעצמנו. מתוך כך, רצוי להיות מודעים לשינויים באיזור הבטן שלנו.
  • כאב בראש – כאבי ראש שונים עשויים לנבוע מהצטברות של רעלים בגוף. אנו נוטים לצרוך תרופות רבות על מנת לטפל בכאבי הראש, אך אנשים רבים אינם מודעים לקשר שיש בין הצטברות רעלנים בגוף לתופעה. ניתן לפתור רבים מסוגי כאבי הראש מבלי לצרוך תרופות לא טבעיות, אלא לנקוט בניקוי רעלים.
  • עייפות ובעיות שינה – קשיים בהירדמות ובתחזוק שינה רציפה יכולים גם כן להעיד על רעלים בגוף.
  • הזעה מופרזת – אנשים רבים אשר סובלים מהזעה מוגברת אינם מודעים לכך שהתופעה אינה בהכרח גנטית. הצטברות של רעלים בגוף יכולה להוביל לתופעה של הזעה מוגברת.
  • מצבי רוח – רעלים בגוף עשויים לגרום לאי סדירות במצב הרוח. זוהי תופעה שפוגעת רבות באיכות החיים של רבים מאיתנו.

מאילו מזונות יש להימנע בזמן ניקוי רעלים מהגוף

הצטברות הרעלים בגוף שלנו נובעת מצריכה של מוצרים שקיימים בהם אלמנטים מעובדים, לא טבעיים ומסוכנים לבריאותנו. לפיכך – כאשר אנו מעוניינים לבצע הליך של ניקוי רעלים, עלינו להקפיד להימנע מהמאכלים שהובילו למצב הזה מלכתחילה:

  • בשר – מוצרי בשר רבים סובלים מאיכות לקויה של ערכים תזונתיים, זאת בשל תנאי הגידול של הפרות בארץ. בשר אורגני אמנם מכיל כמות קטנה בהרבה של רעלים, אך בארץ בקר אורגני כמעט ואינו מגודל.
  • חלב – החלב אותו אנו קונים בחנויות עובר תהליכים רבים על מנת להחזיק זמן רב יותר על המדף, וכדי להכיל את אחוז השומן הרצוי. בתהליכים אלו החלב מאבד מערכיו התזונתיים, ומתווספים לו חומר לא טבעיים הרעילים לגוף שלנו.
  • חומרים משמרים – מוצרים רבים שעוברים תהליך של עיבוד מכילים חומרים משמרים. כאשר אנו קוראים ברשימת הרכיבים של המאכל ומגלים בה אותיות לועזיות ומספרים, אלו הם חומרים שאינם בריאים עבורנו.
  • פירות וירקות שאינם אורגניים – גידולים חקלאיים זקוקים לחומרי הדברה על מנת למנוע ממזיקים לפגוע בייבול. חקלאים רבים בארץ משתמשים בחומרי הדברה לא טבעיים שמוזילים את עלויות ההדברה. חומרים אלו פוגעים באיכות ובערכים הבריאותיים של הירקות והפירות, ואף חודרים לתוך מעטה הצמח. צריכה של ירקות שאינם אורגניים יכולה לפגוע בגוף שלנו ולהגביה את רמת הרעלים בו.

ניקוי רעלים – תפריט: מה מומלץ לאכול בזמן ניקוי רעלים מהגוף?

המאכלים אשר מומלץ לאכול בעת ניקוי רעלים הם למעשה כל אלו שלא צוינו לעיל. המשמעות של כך, היא שניתן להמשיך בשגרת האכילה הרגילה שלנו, כל עוד המאכלים אותם אנו צורכים לא מכילים חומרים משמרים, והם אורגניים ככל הניתן. בנוסף, מומלץ לצרוך את החלבון שלנו ממקורות שאינם ביצים ובשר.

טיהורית הינה פורמולה צמחים שתומכת בתהליך ניקוי הרעלים שלנו. הטיהורית מועילה לתפקוד הכבד הטבעי ומסייעת למערכות הגוף שלנו לנקות את הרעלים בעצמם. בנוסף, הצמחים אותם התערובת מכילה הינם בריאים ביותר לגוף שלנו, והתרופה טבעית לחלוטין.

פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב״ם הינה חברה המתמחה בתחומי הארומתרפיה והתרופות הטבעיות. החברה פועלת כמעל ל15 שנים, וסייעה לאינספור לקוחות באמצעים טבעיים לחלוטין. החברה מפתחת מוצרים רבים שנועדו להחליף את השימוש בתרופות המעבדה באמצעים טבעיים ויעילים. לפרטים נוספים אודות טיהורית, לחצו כאן.

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן