משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

נדודי שינה: תרופות טבעיות לשינה רגועה

הידעתם שכ-30 עד 50 אחוז מהאוכלוסייה נתקלים בנדודי שינה בתקופה כזו או אחרת בחייהם? מדובר במצב נפוץ אצל מבוגרים וצעירים כאחד, שנגרם עקב סיבות מגוונות. אך אל דאגה, אתם לא צריכים להמשיך לסבול. קיימים מספר פתרונות שונים וטבעיים לבעיית נדודי שינה, שיכולים לעזור לכם לישון וברוגע. במאמר זה נסקור חלק מהפתרונות הללו כדי שבלילות הבאים תוכלו להירדם ללא בעיה.

 

למה נדודי שינה מתרחשים?

נדודי שינה, כלומר חוסר היכולת להירדם כשנשכבים לישון או יקיצות חוזרות ונשנות באמצע שינה, משפיעים על מיליוני אנשים בכל רחבי העולם. בעוד שלילות לבנים אחת לתקופה הם ללא השלכות ארוכות טווח, נדודי שינה כרוניים עלולים לשבש את חיי היומיום ואת הבריאות שלכם באופן משמעותי. אז למה נדודי שינה מתרחשים? הנה כמה מהסיבות הנפוצות:

מתח וחרדה: גורמים פסיכולוגיים הם מבין הגורמים הידועים שמובילים לבעיות נדודי שינה. חרדה, מתח, דיכאון, טראומה והתרגשות מובילים המון פעמים למחשבות רבות וזה עלול להקשות על להירגע ולהירדם.

הרגלי שינה לא טובים: לעיתים אנשים מסגלים לעצמם הרגלי שינה לא טובים שמשפיעים עליהם לרעה ומשבשים את מחזורי השינה והערות שלהם. לדוגמה, אם הם הולכים לישון בשעות לא סדירות, אם הם נחשפים למסכים לפני השינה ועוד.

מצבים רפואיים: נדודי שינה לפעמים מתרחשים בעקבות מצבים בריאותיים כאלה ואחרים, לדוגמה מיגרנות כרוניות, דלקות פרקים ועוד. גם בעיות נשימה עלולות להשפיע על כך.

אורח חיים: יש לפעמים הרגלים שאנו מסגלים לעצמנו שמשפיעים באופן עקיף או ישיר על השינה שלנו. שתיית משקאות עם קפאין לעיתים קרובות, צריכת אלכוהול יומיומית או עישון סיגריות יכולות להשפיע על השינה שלכם לרעה.

גורמים סביבתיים: סביבה רועשת, מוארת, חמה מדי או קרה מדי עלולה לשבש את השינה ולהקשות עליכם לישון היטב במהלך הלילה.

שינויים הורמונליים: שינויים ברמות ההורמונים בגוף עלולים להוביל לבעיות נדודי שינה. זה יכול לנבוע מבעיות בבלוטת התריס, מהגעת גיל הבלות ועוד.

 

תרופות טבעיות

אז איך פותרים נדודי שינה? כמובן שקיימים כדורים וטיפולים שונים, אבל אנחנו פה בשביל לספר לכם על אלטרנטיבות יעילות וטבעיות שמקדמות שינה טובה ובריאה ללא תופעות לוואי. כל אלה ושילוב שלהן יכולות לשפר משמעותית את איכות השינה שלכם ומשך השינה.

נדודי שינה:תרופות טבעיות לשינה רגועה
נדודי שינה: תרופות טבעיות לשינה רגועה

 

צמחי מרפא הרמב”ם לשינה טובה

תרופה טבעית מצוינת לנדודי שינה היא צמחי מרפא הרמב”ם “גוד נייט” של פריחת השלווה. תרופה זו מכילה שלל חומרים טבעיים שעוזרים לשינה באופן אורגני, כמו מליסה, אילנג, פסיפלורה, תמציות פרחים ועוד. שעה לפני השינה, מוהלים 20 טיפות מהתמצית בתוך חצי כוס מים, לוגמים ומגלים איך זה עובד. השמנים האתריים שבתערובת המופלאה הזאת, נספגים  במהירות וביעילות בגוף, מזמנים רוגע ושקט נפשי – ומכאן נסללת הדרך לשינה מתוקה ורציפה. התכשיר עזר עד כה לאנשים רבים לייצר את השקט הפנימי החשוב כל כך לפני השינה.  המוצר הינו טבעי 100 אחוז וידידותי לסביבה, אינו כולל כימיקלים, ולא נוסה על ידי בעלי חיים. לרכישה ומידע נוסף כנסו לכאן – קישור למוצר.

 

עוד חיזוקים טבעיים שיעזרו לכם לישון טוב

לצד נטילת התרופה הטבעית המצוינת של פריחת השלווה, יש מספר דברים טבעיים נוספים שאתם יכולים לעשות כדי לעזור לעצמכם עם נדודי שינה.

  1. קביעת שגרת שינה: נסו לעקוב אחר לוח זמנים ברור, אפילו בסופי שבוע. כך תוכלו לווסת את השעון הפנימי של הגוף שלכם.
  2. פעילויות לפני השינה: לפני שאתם נכנסים למיטה נסו לעסוק בפעילויות מרגיעות שונות, לדוגמה אמבטיה חמה, קריאת ספר וכדומה. באופן זה תשלחו אותות לגוף שלכם שהגיע הזמן להירגע לקראת השינה.
  3. יוגה, מדיטציה ומיינדפולנס: קיימות שיטות שונות להרפיה והירגעות. תרגול של יוגה, מדיטציות ושיטת המיינדפולנס יכול להרגיע את הנפש ובכך להקל על ההירדמות והשינה הרציפה.
  4. שינוי תזונה: שינויי תזונה מסוימים יכולים לעזור לכם. נסו להימנע מקפאין מספר שעות לפני השינה, אכלו מזון קליל בערב כדי לא להכביד על מערכת העיכול ועוד.
  5. סביבת שינה בריאה: נסו להפוך את חדר השינה שלכם למקום הכי רגוע ומאפשר שינה שאפשר. אם זה חסימה של רעש ואור או השקעה במזרן וכרית נוחים- כך תוכלו לעזור לשנת הלילה שלכם להפוך לנינוחה.
  6. חשיפה לאור טבעי: במהלך היום נסו לבלות זמן בחוץ באור השמש, מה שיעזור לווסת את השעון הצירקדי שלכם.
  7. פעילות גופנית סדירה: אם תעסקו בפעילות גופנית באופן סדיר ועקבי במהלך השבוע, זה יכול לעזור לכם לישון טוב יותר.
  8. הגבלת זמן מסך: נסו לצמצם ככל הניתן את החשיפה למכשירים האלקטרוניים השונים שפולטים אור כחול, לפחות שעה לפני השינה. האור הכחול עשוי לדכא את ייצור המלטונין ולהפריע לשינה שלכם. העדיפו קריאת ספר לפני השינה מאשר גלילה באינסטגרם!

 

לסיכום

יש המון דרכים טבעיות שיכולות לעזור לכם בטיפול בבעיית נדודי שינה. שילוב של כמה מהשיטות יכול לעזור לכם למצוא את השגרה הנכונה לכם ביותר. זכרו שחשוב להיות סבלניים, מאחר ואף אחת מהשיטות האלה היא לא תרופת פלא – צריך להיות עקביים ולתת לגוף להתרגל. לאורך כל הדרך תוכלו להיעזר במוצרים של פריחת השלווה, חנות של מוצרים טבעיים שיכולים להגיע במהירות עד בית הלקוח, כך שלא תצטרכו להתאמץ מדי כדי לשפר את אורח חייכם. ספציפית, תמצית צמחי הרמב”ם גוד נייט, קישור למוצר.  תזמן לכם לילה טוב בשיא הטבעיות.

 

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן