משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

משחה לעור מגורה

משחה לעור מגורה

העור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו. הוא רגיש הן לכל מה שסובב סביבנו (חיצונית) והן למה שקורה לנו בגוף. הוא מושפע ממזג האוויר, מזיהום האוויר, מהתזונה שאותה אנחנו צורכים, ממידת השלווה והרוגע או הסטרס שבו אנו נמצאים וגם ממחלות שונות, שאיתן מתמודד הגוף שלנו. בעלי עור רגיש או מגורה מוצאים את עצמם לא אחת מתמודדים עם תחושות לא נעימות על העור, שפעמים רבות עשויות להשפיע רבות על איכות החיים ולגרום לסבל רב (ובייחוד כאשר הן בעוצמות גבוהות). אלה יכולים להיות ילדים צעירים, בני נוער וגם מבוגרים, המתמודדים עם תופעות עור שונות, המלוות בעיקצוצים, גירודים, אדמומיות, יובש ועוד. משחה להרגעת העור, המכילה רכיבים טבעיים, יכולה להיות פתרון נכון ומתאים במקרים כאלה ולסייע משמעותית לסובלים מכך.

באילו מצבים נצרך משחה להרגעת העור?

למרות שמדובר באיבר הגדול ביותר בגופנו, כאמור, יוצא שהוא זה שמקבל את פחות תשומת הלב הנדרשת לו, או – לא את המספיקה לו. רבים מאתנו מקפידים על פעילות גופנית כדי להטיב עם הגוף ועם המערכות השונות בו, כשמופיעה להם בעיה פנימית הם ממהרים לבדוק אותה, אך איכשהו קורה שהעור לא מקבל מספיק יחס, מה שעשויים פעמים רבות לבוא לידי ביטוי בתצורות שונות. יש לא מעט מצבים שבהם העור סובל מגירויים שונים. הוא הופך מגורה כאשר הוא יבש, סדוק ופגיע יותר, ואז תחושת העקצוץ וחוסר הנוחות תבוא לידי ביטוי. גם חשיפה רבה מדי לשמש פוגעת בעור ויכולה, אצל אנשים מסוימים, אפילו לגרום לגירוי. מעבר לכך, ישנם גורמים מזיקים חיצוניים המשפיעים רבות על עורנו ויכולים גם הם לגרום לגירוי. למשל, בגדים העשויים מבדים מסוימים, חשיפה לחומרים המעוררים בגוף, ובייחוד בעור, אלרגיה ואפילו זיהום אוויר שמשפיע גם הו. ובל נשכח את היתושים. עקיצות של יתושים הן עניין טורדני ומציק מאד ופעמים רבות הן יכולות לגרום לגירוי וגרד רב בעור, הגורמים לסבל של ממש.

כיצד טיפול טבעי יכול לעזור?

התאמת הטיפול נעשית בהתאם לסיבות בגינן מרגישים את תחושת הגירוי בעור, ובייחוד כאשר נלווים לכך תסמינים מכל מיני סוגים. הקפדה על תחזוקה נכונה של העור ושימוש בפתרונות טבעיים כאשר צצים גירודים, יובש, עקצוצים בעור וגם עקיצות לא נעימות יכולה לסייע בהתמודדות עם תחושות אלו ולספק לעור בדיוק את מה שהוא צריך – את תשומת הלב הנכונה לו. כיום ישנן משחות מיוחדות המכילות רכיבים טבעיים בלבד – תמציות צמחים מרוכזות הידועות בסגולות הבריאות שלהן. משחה עשירה באלוורה, למשל, מתאימה במקרים של כוויות וגם עקיצות ומרגיעה את המקום. מדובר בתכשיר לשימוש חיצוני בלבד, אותו יש למרוח מספר פעמים ביום. ישנן משחות המכילות שמנים אתריים, המתאימות לעור מגורה, בעייתי או פגוע. שימוש בקמומיל, למשל, וגם קלנדולה מבטיח הזנה טובה של העור בכל הוויטמינים וחומצות השומן שלהן הוא זקוק, המסייעים בהתחדשותן של רקמות העור וכן בהתחדשותם של תאי העור. ויטמין E, שמצוי גם הוא במשחות רבות, וגם שמן לבנדר עוזרים להרגיע את העור ואת התחושה הלא נעימה, שמציקה כל כך.

משחה לעור מגורה עוזרת במקרים רבים, הקשורים לעור שלנו ויכולה גם להקל רבות על תחושת אי הנוחות במקרים של פטריות בעור, פסוריאזיס, תפרחת חתולים, יובש קיצוני הכולל גם חתכים בעור, צלקות בשל ניתוחים באותו המקום, אלרגיות עוריות ועוד. אין ספק שמדובר במשחת פלאים המביאה אתה יתרונות רבים ודרך טבעית לחלוטין להקל על העור ולהרגיע אותו.

אצלנו, בפריחת השלווה, תמצאו מגוון של תכשירים טבעיים המסייעים לבעיות שונות, לרבות גירוי בעור. המוצרים שלנו עומדים בכל התקנים הנדרשים ומיוצרים בתהליכי ייצור קפדניים, לקרם טיפולי היכנסו לכאן

 

 

 

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן