משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

מעלה, מעלה, מעלה – תוספי תזונה טבעיים להגברת הביצועים המיניים 

המיניות יצאה מהארון והיא הפסיקה להתנצל. שיחות על שפיכה מוקדמת, אין אונות וירידה בחשק מיני כבר לא נעשות בחדרי חדרים, בשקט בשקט אלא בריש גליי מול כל העולם. גברים ונשים החווים בעיות בתפקוד המיני כבר לא מתביישים לדבר על הבעיות שלהם וזה נפלא. יתרה מכך, יותר ויותר מהם מחפשים פתרונות לבעיה ורוכשים תוספי תזונה טבעיים להגברת הביצועים המיניים. 

אבל לפני הכל, מה גורם לירידה בחשק המיני?

ירידה בחשק במיני היא תופעה נפוצה בארץ ובעולם גם אצל גברים וגם אצל נשים. למעשה, היא נגרמת מכמה סיבות שהנפוצה ביותר ביניהן היא איכות הקשר הזוגי.

ככל שהאיכות הקשר נפגמת ( יותר ריבים, יותר כעסים שנשמרים בבטן ), כך יורד הרצון להתקרב ולגעת בבן או בת הזוג ותדירות יחסי המין הולכת ופוחתת.

הסיבה הבאה היא שינויים הורמונליים. ככל שנשים מתקרבות אל גיל המעבר, כך הגוף מפריש פחות ופחות מהורמון האסטרוגן האחראי על גירוי מיני. גם אצל גברים, החל מגיל 45, חלה ירידה בייצור הורמון הטסטוסטורון וזו משפיעה על החשק המיני.

סיבה נוספת היא שינויים בדימוי הגוף. עם השנים באופן טבעי הגוף משתנה – נשים יולדות ונותרות עם סימני מתיחה וגברים “מטפחים” כרס עגלגלה ( לפעמים גדולה יותר, לפעמים גדולה פחות ). גם מחלות כרוניות משפיעות על מראה הגוף ועל המשקל. גברים ונשים מסתכלים על המראה ולא אוהבים את הדמות הנשקפת אליהם. את הדעה האישית השלילית על הגוף שלהם, הם משליכים על בן או בת הזוג ולכן נמנעים מקיום יחסי מין.

והסיבות הנוספות שכמובן לא זקוקות להסברים הן עייפות, לחץ, סטרס וחרדה המשפיעים על כל אחד ואחת גם מחוץ לחדר המיטות.

 לטפל בבעיה ללא מבוכה

למרות שהאנשים מדברים היום יותר פתיחות על הקשיים שהם חווים בחדר המיטות, מעטים מהם יפנו אל רופא המשפחה או אל מטפלת מינית כדי לקבל את הטיפול המתאים ולפתור את הבעיה. מדוע? כי זה פשוט מביך מדי לשתף אדם זר ( גם אם הוא רופא ) בבעיה כל כך אינטימית.

וגם אם אותם אנשי הצליחו לעבור את משוכת המבוכה הראשונה ולצאת מהמרפאה עם מרשם לתרופה לאין אונות, הרי שעכשיו ניצבת בפניהם משוכת הבושה השנייה איסוף התרופה בבית המרקחת.

המבט של האנשים האחרים בתור, המבט של הרוקחת, החשש לפגוש מכר שישאל אותם “היי, מה אתה עושה פה?” גורמת לעור להצטמרר וללחיים להסמיק ורבים פשוט מעדיפים להמשיך ולחיות עם הבעיה בשקט.

עבור אותם אנשים המתביישים או חוששים לטפל באין אונות וירידה בחשק המיני, אנחנו מציעים לבצע הזמנה של תוספי תזונה טבעיים להגברת הביצועיים המיניים באתר “פריחת השלווה” תוך שמירה על דיסקרטיות מירבית.

מעלה, מעלה, מעלה - תוספי תזונה טבעיים להגברת הביצועים המיניים 
מעלה, מעלה, מעלה – תוספי תזונה טבעיים להגברת הביצועים המיניים

 

תוספי התזונה של פריחת השלווה מסייעים בהתמודדות עם אין אונות

אבל אנחנו אומרים למה להוריד מאיכות החיים? למה למנוע מעצמכם את החיבור עם בן או בת הזוג? אפשר לטפל בבעיית אין אונות באמצעות תוספי תזונה טבעית של פריחת השלווה וליהנות מחיי מין פעילים.

תוספי תזונה אלה מכילים רכיבים טבעיים בלבד, ללא תופעות לוואי, ללא חומרים משמרים וללא כימיקליים, ביניהם:

  • צמחי מרפא הרמב”ם:

  • דמיאנה המגביר את זרימת הדם ומשפר את התפקוד המיני

  • ג’ינסנג סיבירי ואגוז קולה בעלי תכונות נוגדות דיכאון

  • ג’ינסנג אמריקאי בעל תכונות נוגדות סטרס

  • כוכב אניס מסייע בהפחת עייפות והפגת מתחים

  • פלפל קאיין בעל תכונות הממריצות את זרימת הדם

  • שמנים אתריים כגון הל, פלפל שחור וג’ינג’ר

  • שמן שקדים

 

תוספי תזונה לנשים ולגברים להגברת הביצועים המיניים

באתר פריחת השלווה אנחנו מציעים מוצרים ייחודים הכוללים תוספי תזונה להגברת הביצועים המיניים:

APHRODISIAC – טיפות להגברת התשוקה והחשק המיני – נטילת 20 טיפות פעמיים ביום ( בוקר וערב ) יעזרו הן לגברים והן לנשים המתמודדים עם ירידה בחשק המיני להרגיש יותר חיוניות, יותר נמרצות ויובילו להנאה מומגברת בעת קיום יחסי מין.

המוצר השני הוא למעשה ערכה ייחודית ( לגברים בלבד ) הכוללת 2 מוצרים המטפלים בבעיות אין אונות:

MEN PLUS – תמצית טבעית לחיזוק כוח הגברא – נטילת התמצית עד פעמיים ביום ( בין 10 ל – 20 טיפות בכוס מים ) תעלה את מצב הרוח, תגביר את העירנות ותשפר את זרימת הדם, כך שבלילה תהיו עם יותר כח ומוטיבציה “להשתולל בין הסדינים”.

ERECTION – תערובת שמנים ארומתרפית ייחודית – את השמן הארומתרפי מעסים בעדינות באיזור המפשעה ועצם הזנב, אך לא על הפין עצמו. השמן מגביר את החשק המיני משפר את זרימת הדם באיזור ומחזק את הזקפה.

לסיכום

אם אתם מתמודדים עם ירידה בחשק המיני, שפיכה מוקדמת או אין אונות דעו שאתם לא לבד. מחקרים מראים כי 40% מהנשים ( בכל הגילאים ) ו – 30% מהגברים ( מעל גיל 30 ) יחוו קשיים בתפקוד המיני. אלו מספרים עצומים המלמדים אותנו שצרת רבים אינה נחמה והתעלמות ממנה או הדחקה תוביל לתסכול, אכזבה וקשיים בזוגיות לאורך זמן.

כל אחד יתמודד בשלב כזה או אחר בחייו עם בעיות בתפקוד המיני ולכן, מומלץ מאוד להתגבר על המבוכה ולחפש עזרה.

באתר פריחת השלווה תוכלו למצוא מגוון תוספי תזונה להגברת הביצועים המיניים המתאימים לגברים לנשים. תוספי התזונה מכילים חומרים טבעיים בלבד, ללא תופעות לוואי, ללא חומרים משמרים וללא כימיקליים. הם בעלי כשרות ומיוצרים במפעל שומר שבת בעל אישור ממשרד הבריאות.

 

נאחל לכם שבמהרה תצליחו להתגבר על בעיית האין אונות, תחושו שוב את האהבה והתשוקה ותיהנו מחיי מין מענגים.

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן