משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

מספר דרכים טבעיות להילחם בריח רע מהפה

מספר דרכים טבעיות להילחם בריח רע מהפה

אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות עם ריח רע מהפה. איך אפשר להימנע מבעיה זו? 

ריח רע מהפה הוא בעיה מאוד לא נעימה, לגברים ולנשים. לצערנו, הבעיה אמנם לא נעימה ואפילו מביכה, אבל היא נפוצה מאוד. כעשרים וחמישה אחוז מהאוכלוסייה הבוגרת סובלת מבעיה של ריח רע מהפה, או בשמה הלועזי – הליטוזיס. הליטוזיס הוא מצב כרוני שבו ריח הפה של אדם נותר בלתי נעים גם לאחר צחצוח שיניים וללא תלות במה אכל לפני. מדובר כאמור במצב נפוץ, מוכר ובעיקר – מביך. איזה פתרונות או דרכים טבעיות יש לבעיה של ריח רע מהפה? 

 

הקפדה על שתייה מרובה

הרוב המכריע של מקרי ריח רע מהפה נובעים מבעיות שונות בחלל הפה, ובין היתר יובש. יובש בפה, כלומר מצב של רמה לא מספקת של יצירת רוק, מוביל לריח רע כרוני מהפה, בדומה ליובש בחלל הפה הנגרם מייצור רוק מופחת בלילה (בעיקר מי מאיתנו שישנים עם פה פתוח), המוביל לריח פה בלתי נעים בבוקר שמאפיין את רוב האנשים. המלחמה ביובש בפה פשוטה מאוד – שותים. שותים הרבה מים. אם אתם מאלה שמתקשים לשתות מים אפשר להוסיף מעט לימון סחוט, אבל לא משקאות אחרים – קפה או משקאות ממותקים לא יסייעו לריח הפה שלכם. אלכוהול, אגב, יכול להשפיע מאוד לרעה, כך שאם אתם סובלים מריח רע מהפה ונוהגים לשתות אלכוהול, כדאי לשקול להפסיק.

 

מעקב אחרי התזונה שלנו

אמנם הסברנו קודם שמצב כרוני של ריח רע מהפה לא נובע מאכילת מזונות מסוימים או בעלי ריחות וטעמים עזים (אלו יכולים בהחלט לגרום לריח רע מהפה באופן זמני), אבל אין זה אומר שמזונות מסוימים לא יחריפו את המצב. אנשים שונים מושפעים באופן שונה ממזונות שונים, ולכן כדאי לנהל יומן אכילה מסודר ולבחון אם יש מזונות מסוימים שהובילו להחרפה בבעיית ריח הפה. אם מצאנו מזון או חומר גלם שכזה, הרי שנוכל להימנע ממנו ואולי לא למנוע כליל ריח רע מהפה, אבל לפחות לא להחמיר אותו.

 

לעיסת מסטיק

איך לעיסת מסטיק משפיעה לטובה על ריח הפה? כפי שהסברנו, אחד מתפקידיו של הרוק בפה הוא למנוע ריחות רעים, ולכן יש לנו אינטרס להגביר את ייצור הרוק – וזו בדיוק התוצאה של לעיסת מסטיק קבועה.

 

שמירה על היגיינת הפה

החלק הזה עשוי להישמע טריוויאלי לחלק מהאנשים, אבל כדי להצליח להימנע כמה שיותר מבעיות של ריח רע מהפה, צריך להקפיד על שגרת היגיינה קבועה בכל מה שקשור לשיניים שלנו, וזה כולל שלושה דברים מרכזיים:

 

צחצוח שיניים פעמיים ביום

צחצוח שיניים, יסודי ולא מדגמי, עם מברשת נכונה ומשחה מומלצת, הוא כמובן הבסיס להיגיינת הפה. לאחר האוכל מצטברות בפה שאריות מזון שבהיעדר סילוק יוצרות שלל דברים לא נעימים החל מריח רע מהפה, דרך עששת וחורים בשיניים וכלה במצבים חמורים יותר.

שימוש בחוט דנטלי

פרקטיקה חשובה נוספת לסילוק שאריות מזון היא שימוש יומיומי בחוט דנטלי, המטפל בשטחים שמברשת השיניים לא תמיד מגיעה אליהם.

 

ביקורים סדירים אצל השיננית ואצל רופא השיניים

הקפדה על ניקוי וטיפול בשיניים אינה שלמה בלי מעקב של אנשי מקצוע. אחרי השיניים יש לעקוב גם אם לא מרגישים כאב או חווים סימפטומים ברורים. כפי שציינו בתחילת המאמר, ברוב המקרים הריח הרע מקורו בחלל הפה ויכול להיגרם מסיבות שונות ובכללן גם מחלה או פגיעה בשיניים או בחניכיים, לכן חשוב להקפיד על ביקורים קבועים אצל הרופא והשיננית.

 

שימוש בשמן דנטל בליווי אבקת חוואר למטרת מניעת ריח רע מהפה

כל הפרקטיקות האחרות שהזכרנו חשובות, אבל אם אתם מחפשים מוצר יעיל עם השפעה ברורה, כזה שהוא גם טבעי וללא חשש מחומרים שלא תרצו להכניס לגוף, ומצד שני נוח לשימוש ולא דורש התעסקות מרובה כמו פתרונות אחרים שהצענו, אתם חייבים לנסות את השילוב של שני המוצרים המעולים הללו מבית “פריחת השלווה” – שמן דנטל (שמן אנטי בקטריאלי) ואבקת חוואר. בשני המקרים מדובר במוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, ללא כימיקליים, ידידותיים לסביבה וטבעיים 100%.

 

כיצד משתמשים בתכשיר?

השימוש בתכשיר הוא פשוט מאוד. כל מה שצריך לעשות הוא לטפטף טיפה של שמן דנטל על מברשת השיניים, ולאחר מכן לטבול את המברשת עם השמן באבקת החוואר ולצחצח את השיניים. על תהליך זה יש לחזור פעמיים ביום. בשימוש נכון וקבוע ניתן לראות תוצאות במהירות.

 

האם ישנן תופעות לוואי לשימוש בו?

השימוש בתכשירים לא כרוך בכאבים. כמו כן, לא מוכרות תופעות לוואי אחרות עקב השימוש במוצרים, אבל כמובן שאם אתם חשים במשהו לא צפוי או לא רצוי ניתן להתייעץ עם צוות האתר.

 

כיצד ניתן לרכוש את המוצר?

ניתן להזמין את המוצר בקלות ובנוחות מהאתר של פריחת השלווה. הנה קישור למוצר ובו תוכלו להתרשם גם מפרטים נוספים.

 

היתרונות של הזמנה מאתר “פריחת השלווה”

האתר פריחת השלווה מתמחה בשיווק קוסמטיקה טבעית ומוצרים רפואיים טבעיים. לרכישת מוצרי קוסמטיקה טבעיים מבית פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב”ם, יתרונות רבים:

  • מוצרים טבעיים – טבעיים 100%, ידידותיים לסביבה, לא נוסו על בעלי חיים וללא כימיקליים.
  • מוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות.
  • מוצרים בעלי כשרות.
  • אספקת מוצרים מהירה – המוצרים מגיעים עם שליח, וניתן להזמין לכל מקום בארץ. המשלוח הינו חינם אם גובה ההזמנה מעל 299 ₪.

 

לסיכום

אם אתם סובלים מריח רע מהפה באופן כרוני, חשוב שתדעו שיש לכך פתרון, והוא אפילו יותר קל לשימוש ממה שחשבתם. השילוב של אבקת החוואר עם שמן דנטל, אותו תוכלו למצוא באתר פריחת השלווה, יעזור לכם למנוע ריח רע במהירות ובנוחות.

לשיתוף:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן