משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

מחלת ויטיליגו: תרופות טבעיות לאובדן פיגמנטים

מחלות עור הן דבר נפוץ יותר ממה שנדמה לכם. ביניהן יש את מחלת ויטיליגו, שהיא מחלת עור שתוקפת כמעט אחוז שלם מהאוכלוסייה העולמית. מדובר במצב שמצריך מכם התמודדויות כאלה ואחרות. קיימות שיטות שונות לטפל בו, ואנחנו פה בשביל לספר לכם על התרופות הטבעיות לאובדן הפיגמנטים.

 

מהי מחלת ויטיליגו?

מחלת ויטיליגו היא מחלת עור שמאופיינת באובדן של תאים שמייצרים פיגמנטים. האובדן הזה מוביל להיווצרות של כתמים לבנים על גבי חלקים שונים של העור בגוף. מחלת ויטיליגו מתרחשת כאשר מערכת החיסון בעצם תוקפת את עצמה- והורסת בטעות את התאים החשובים הללו. כתוצאה מכך נוצרת הפרעת פיגמנטציה.

 

מה ההשפעה של ויטיליגו על המתמודדים עם המחלה?

ההשפעה של מחלת ויטיליגו היא מעבר לשינויים הפיזיים, והיא עלולה להשפיע על אנשים גם רגשית וחברתית. הנה כמה מההשפעות שלה על היבטים שונים של החיים:

  • מראה פיזי: ההשפעה הבולטת ביותר של מחלת ויטיליגו היא הכתמים הלבנים שנוצרים על העור בעקבותיה. הכתמים הללו עשויים להופיע על הידיים, על הפנים, על הרגליים ועל שאר חלקי הגוף, דבר שיכול להוביל לשינוי משמעותי במראה.
  • רגישות לשמש: אזורים בעור עם הפרעת פיגמנטציה רגישים יותר לקרני השמש- ובעקבות כך גם נוטים לכוויות שמש.
  • השפעות רגשיות ופסיכולוגיות: מחלת ויטיליגו עלולה להשפיע על הביטחון העצמי בגלל השינויים הפיזיים במראה.
  • השפעה חברתית: יש תפיסות שגויות של החברה לגבי מצבי עור שונים וזה עלול להוביל לאפליה, בידוד חברתי וקשיים שונים.

 

ויטיליגו טיפול טבעי – צמחי מרפא הרמב”ם

אם אתם מעוניינים להקל על מחלת הויטיליגו מבלי להשתמש בתרופות ומוצרים שונים שמכילים כימיקליים ומרכיבים מעובדים, לכו על הדרך הטבעית והבטוחה, ללא תופעות לוואי.

קרם טבעי שהוכח כאפקטיבי במיוחד לסובלים מויטיליגו, הוא קרם וטי ((VETI של חברת פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב”ם. הקרם כולל חומרים טבעיים נעימים לעור, בעלי השפעות חיוביות, ביניהם רוזמרין, לבנדר, זרעי ענבים, אקליפטוס ועוד. כל מה שצריך לעשות הוא למרוח את הקרם על האזור בו מתרחשת הפרעת הפיגמנטציה פעמיים ביום, ואתם עשויים להיווכח בשינוי המיוחל בהקדם.

הטיפול בקרם מסייע גם לטשטוש הפיגמנטים, כך שהאזורים המטופלים הולכים ומשתלבים עם גוון העור הטבעי.

הקרם הוא טבעי לחלוטין במאה אחוז והינו ידידותי מאוד לסביבה. אין בו כימיקלים והוא לא נוסה על בעלי חיים, כך שגם המצפון שלכם יכול להישאר נקי.

חברת פריחת השלווה המעניקה שירות מיטבי ללקוחות מזה למעלה מ-17 שנים, יכולה לספק לכם את הקרם המעולה הזה בהקדם בזמן אספקה מצומצם מהרגיל. הקרם יגיע אליכם עד הבית, כך שלא יידרש מכם כל מאמץ כדי לקבלו. לקבלת פרטים נוספים כנסו אל קישור למוצר.

מחלת ויטיליגו: תרופות טבעיות לאובדן פיגמנטים
מחלת ויטיליגו: תרופות טבעיות לאובדן פיגמנטים

 

מה עוד תוכלו לעשות כדי לסייע באופן טבעי להחלמה מויטיליגו?

לצד הטיפול במוצר המצוין של פריחת השלווה, מומלץ שתנקטו בכמה צעדים שיזרזו את ההחלמה מהויטיליגו וימנעו את הישנות המחלה:

 

הגנה מפני השמש

אם יש לכם מחלת ויטיליגו, חשוב מאוד שתקפידו על אמצעים שונים להגנה מקרני השמש כי הן עלולות להחמיר את המצב. אז היו חכמים בשמש, הגנו על כל העור ובמיוחד על אזורי הפיגמנטציה, לבשו כובעים רחבי שוליים ומשקפי שמש, לכו עם שרוולים ארוכים ועוד.

 

הפחתת סטרס

כמו בהמון מצבים בריאותיים אחרים, גם מתח, לחץ וחרדה יכולים להחריף את מחלת העור. נסו לתרגל מדיטציות, לבצע תרגילי נשימה עמוקה וכדומה. אתם יכולים גם ללכת לקבוצות תמיכה רגשית של מתמודדים עם מחלת ויטיליגו, שיוכלו להקל על התחושות שלכם ועל ההשפעה הפסיכולוגית שעלולה להיות למחלה עליכם.

 

שינויים באורח החיים

גם שינויים באורח החיים יכולים לתרום באופן טבעי לאובדן פיגמנטים. ידוע לדוגמה שעישון ניקוטין עלול לסכן את ההחלמה ממחלת ויטיליגו, לכן אם אתם מעשנים מומלץ להפסיק. כך גם עם אלכוהול – לעיתים יש לו השפעה שלילית על העור ואתם יכולים למנוע אותה.

 

האם אפשר לרפא מחלת ויטיליגו?

ניתן להקל על החולים משמעותית על ידי טיפול בקרם וטי מבית פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב”ם, שמצליח לשפר את מראה העור משמעותית.

מחקרים על טיפולים חדשים בויטיליגו נערכים כל הזמן במטרה להצליח למצוא טיפולים יעילים וממוקדים יותר בעתיד, אך נכון לעת עתה מומלץ לדבוק בשיטה הטבעית כדי להצליח להתמודד עם מחלת העור ביומיום.

 

לסיכום

בפריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב”ם, תמצאו את קרם וטי המסייע לחולים להתמודד עם מחלת הויטיליגו ולהקל על תסמיניה, ותוכלו להזמין אותו אונליין. השימוש בקרם בשילוב הגנה מפני השמש, הפחתת  סטרס והימנעות מעישון ושתיית אלכוהול – כל אלה יכולים לסייע להתגבר על אתגרי הויטיליגו בטווח הקצר והארוך כאחד.

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן