משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

קרם עיניים טבעי – יתרונות שכדאי להכיר

שגרת הטיפוח שלנו כוללת שימוש, לרוב, במוצרי קוסמטיקה מכל מיני סוגים, שנועדו לתת מענה לאזורים שונים בפנים, ביניהם קרם עיניים טבעי. העור שסביב העיניים הוא עור דק, רגיש ועדין מאד וכל דבר, כמעט, יכול להשפיע באופן ניכר עליו. הגיל שלנו, מידת העייפות שלנו, החשיפה שלנו לשמש, התזונה וגם הגנטיקה, כל אלה ועוד משפיעים משמעותית על מראה העור שסביב העיניים, וזו בדיוק הסיבה מדוע נוהגים להשקיע רבות בטיפוחו. 
יותר ויותר נשים, וכבר בגילאי העשרים, משלבות ביום יום שלהן שימוש בתכשירי עיניים מיוחדים, לרבות קרם עיניים טבעי. היתרון בקרם כזה הוא היותו מכיל רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים תעשייתיים וכימיקלים מזיקים, ובכך מציע הזנה טובה לעור וגם את מידת הלחות הנדרשת לו.

קרם עיניים טבעי מומלץ גם מגיל צעיר

בשל עדינותו ורגישותו של העור שסביב העיניים, חשוב שתקפידו על שימוש בתכשיר קוסמטי מתאים כבר מגיל צעיר. קרם עיניים טבעי, מכיוון שמכיל רכיבים טבעיים בלבד, איננו מזיק ועוזר, ובמקביל, תורם לחידוש תאי עור הפנים וגם משפר את מראהו בכל גיל. מומלץ, כמובן, וכדי ליהנות מיתרונות רבים אלה, להתחיל את השימוש בקרם ואת ההקפדה על שגרת טיפוח נכונה כבר מגילאים צעירים ולהמשיך בכך לאורך כל השנים. 

מדוע חשוב למרוח קרם עיניים

בהמשך לנאמר, כדאי שתכירו שלעור זה נטייה לאבד ממידת הלחות שלו הרבה יותר מהר מהעור שבאזורי הפנים האחרים. ולכן הוא זקוק ללחות רבה ובמהלך כל שעות היום כדי שלא ייראה קמטוטי ויבש. ולכן, את קרם העיניים כדאי לרוב למרוח לפני השינה, אולם למי שנוטה לסבול מנפיחות סביב העיניים בשעות הבוקר, מומלץ למרוח קרם עיניים טבעי גם לאחר הקימה. יש להקפיד לנקות את הפנים היטב לפני המריחה שלו ומוטב לעשות זאת באמצעות סבון ניקוי טבעי גם כן. 

במקביל, מומלץ מאד שתבדקו היטב את אריזת הקרם ולבחון אילו חומרים הוא מכיל. יש לוודא שהוא כולל חומרים טבעיים ואכן מתאים גם לסוג עור הפנים, ובייחוד לעור שסביב העיניים.
אצלנו, בפריחת השלווה, תמצאו מגוון של קרמים טבעיים לפנים, לרבות קרם עיניים טבעי. כך תוכלו לשמור על העור כהלכה וליהנות ממראה זוהר, חיוני ויפה. 

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן