משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

לעצור את העצירות עם צמחי מרפא הרמב”ם 

מי שלא חווה כאבי עצירות, לא יבין לעולם במה מדובר: הפחד לדחוף חזק ולגרום לטחורים, כאבי הבטן, תחושת הלחץ בכל צעד שעושים, חוסר נוחות בישיבה, שכיבה והליכה. העצה הרווחת היא לשתות מיץ שזיפים מיובשים, אבל מה עושים כשגם זה לא עוזר? מחפשים פתרונות נוספים. אנחנו כאן כדי להציע לכם לנסות תוספי תזונה להקלה על עצירות המבוססים על צמחי מרפא הרמב”ם. 

 

מה עושים כשיש עצירות?

קודם כל חשוב להבחין בין עצירות ספונטנית ועצירות כרונית. עצירות ספונטנית היא עצירות המתרחשת לעיתים רחוקות אחרי שאוכלים משהו לא טוב או חווים לחץ נפשי וחרדה בעקבות אירוע נקודתי. הפתרון לעצירות זו הוא להרבות בשתיית מים ולעשות פעילות גופנית שגורמת לכל הגוף לזוז, לשחרר מתחים ולמעיים להשתחרר.

במקרים בהם העצירות הספונטנית לא עוברת, רבים פונים אל רשתות הפארם לקנות תרופות ללא מרשם כגון פתיליות גליצרין, שמן פרפין או תוסף תזונה להקלה על עצירות.

לעומת זאת, עצירות כרונית היא עצירות המתרחשת לעיתים קרובות. במקרים רבים היא נובעת מתזונה לקויה לאורך זמן, תופעות לוואי לאחר נטילת תרופות וכביטוי למחלות מעיים כרוניות כגון קוליטיס, קרוהן או מעי רגיז. הדרך הטובה ביותר למנוע אותה היא על ידי פעילות גופנית, אכילה נכונה ושילוב תוספי תזונה.

 

Easy Lax – תרופה טבעית להקלה על עצירות

חשוב לדעת שיש תרופות צמחיות ותוספי תזונה להקלה על עצירות כגון Easy Lax. זוהי תמצית ייחודית שנרקחה על ידי צליל אסולין, מטפלת בארומתרפיה וצמחי מרפא הרמב”ם למעלה מ- 15 שנים בעלת האתר “פריחת השלווה”.

אופן נטילת התמצית הוא פשוט וקל, רק כף אחת בבוקר ובערב על קיבה ריקה ותוך זמן קצר תגיע ההקלה.

לעצור את העצירות עם צמחי מרפא הרמב"ם 
לעצור את העצירות עם צמחי מרפא הרמב”ם

 

3 רכיבים טבעיים ל – Easy Lax

כמו כל תוספי התזונה באתר, גם התמצית הזו מכילה 3 רכיבים טבעיים, אינה מכיל החומרים משמרים או כימיקליים ולא נוסתה על בעלי חיים:

  1. זרעי פשתן – ( Lin seeds ) לזרעי פשתן יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות לפעילות התקינה של מערכת העיכול, בנוסף הם מכילים סיבים תזונתיים וחומצת אומגה 3. כאשר זרעי הפשתן מתערבבים עם נוזל, הם מפרישים ריר דביק המסייע למערכת העיכול להניע את שאריות המזון עד ליציאה.
  2. מנדרינות ( Tangerines ) – המנדרינות מכילות סיבים תזונתיים המשפרים את תפקודה של מערכת העיכול.
  3. שמן אתרי תפוז מר ( petitgrain ) – השמן משפר את תפקודה של מערכת העיכול, מסלק רעלים ומחזק את המערכת החיסונית.

 

חשוב לציין כי כל הרכיבים בתוספי התזונה והמוצרים הטיפוליים של “פריחת השלווה” נרקחים במפעל שומר שבת, בעל משרד הבריאות. בנוסף, לכל המוצרים יש כשרות למהדרין, כשרות בד”צ וכשרות חוג חתם סופר.

 

למה לבחור ב – Easy Lax?

ל – Easy Lax מספר יתרונות שהופכים אותה לתוסף תזונה אהוד על ידי רבים:

  • Esay Lax מפחיתה את הנפיחות הבטנית.
  • Esay Lax סופחת את הגזים המצטברים במערכת העיכול.
  • Esay Lax מאזנת את החומציות בקיבה.
  • Esay Lax בטוחה לשימוש עבור גברים, נשים, ילדים וקשישים.
  •  Esay Laxמרככת את היציאות, כך שלא צריך ללחוץ או להתאמץ כדי לשחרר את העצירות.
  • Esay Lax מסדירה את פעילות המעיים כך שהיציאות הופכות להיות קבועות.
  • השימוש ב – Esay Lax הינו שימוש בטוח. מערכת העיכול לא מפתחת תלות ב – Esay Lax כך שניתן להשתמש בה בטווח הארוך.

 

איך מונעים עצירות? – 5 טיפים

מלבד נטילת Esay Lax באופן קבוע ויומיומי ניתן לסייע לגוף להרגיש טוב יותר ולהקל על מערכת העיכול. מצאנו עבורכם את 5 הטיפים הטובים ביותר להקלה על עצירות:

  1. שתו יותר מים – אמנם אנחנו שותים קפה, תה ומשקאות ממותקים אבל אלה למעשה לא תורמים לתפקוד הגוף. אחד מהגורמים לעצירות הוא יובש במערכת העיכול המקשה על התנועה בה ולכן מומלץ לשתות לפחות 10 כוסות מים בכל יום.
  2. אל תעמיסו על מערכת העיכול – תחושת השובע מתפתחת 20 דקות אחרי שהבטן מלאה. אלו 20 דקות בהם אנחנו ממשיכים להעמיס אוכל על הקיבה למרות שהיא מלאה. לכן, מומלץ שלא לאכול בכמויות גדולות יתר על המידה. עוד מומלץ להרגיל את הגוף לארוחות בשעות קבועות כדי להקל על מערכת העיכול.
  3. לעיסה נכונה – אנחנו רגילים לאכול מהר. לבלוס. ההמלצה שלנו היא לאכול בצורה רגועה ואיטית תוך הקפדה על לעיסה ולא בליעה של גושי אוכל גדולים.  ככל שהאוכל נבלע כגוש ולא כעיסה לעוסה, כך יהיה לו קשה יותר לנוע במערכת העיכול.
  4. תפריט המכיל סיבים תזונתיים – שלבו בתפריט היומי פירות וירקות המכילים סיבים תזונתיים כגון: בננות, תירס, שיבולת שועל, אגוזים, מנגו, תרד, תפוח עץ בקליפתו, חיטה מלאה ועוד.
  5. ישיבה בכריעה בשירותים – רובינו יושבים על האסלה כאשר הרגליים נמצאות בזווית של 90 מעלות לרצפה. מומלץ להשעין את הרגליים על שרפרף כך שהרגליים יהיו קרובות יותר אל בית החזה. הרמת הרגליים מפחיתה את הלחץ על שרירי פי הטבעת ומאפשרת ליציאה לצאת בקלות יותר.

 

לסיכום

העצירות אינה דבר להתבייש בו. כ- 20% מהאוכלוסיה סובלת מהתופעה. שמירה על תזונה מאוזנת, פעילות גופנית ושתיית מים מרובה תסייע לכם להישאר מחוץ לסטטיסטיקה. אם אם כבר ניסיתם תרופה כזו או אחרת ועדיין לא מצאתם את הפתרון היעיל עבורכם, אנחנו מזמינים אתכם לנסות את Esay Lax להקלה על עצירות – תוסף תזונה המבוסס על צמחי מרפא הרמב”ם.

לשיתוף:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן