משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

להגשים את חלום האימהות עם פוריות – W

זוגות רבים מייחלים להרחיב את המעגל המשפחתי ולהביא ילד לעולם. בעוד שעבור חלק מהם הרחבת המשפחה נעשית באופן טבעי, עבור זוגות אחרים מדובר בדרך מלאת מהמורות וקשיים. אך בעזרת טיפולים טבעיים של פריחת השלווה ניתן להגשים את חלום האימהות ולהביא להגברת הפוריות אצל האישה. אך לפני שנדבר על הפתרונות, חשוב שנבין קודם מהי הבעיה ואיך ניתן לטפל בה. 

איך יודעים שאישה פורייה?

אישה פורייה היא אישה הנקלטת להיריון תוך מספר חודשים בודדים. כאשר אישה לא נקלטת להיריון במשך 12 חודשים בהם קיימה יחסים ללא אמצעי מניעה, יש להתחיל בתהליך בירור רפואי.

ברב המקרים הסיבה בגינה האישה לא נכנסת להיריון היא בעיה תפקודית או  בריאותית של אחד או יותר מאיברי מערכת הרבייה ( שחלות, חצוצרות ורחם ).

 

מה גורם לבעיות פוריות אצל נשים?

מיליוני נשים בארץ ובעולם מתמודדות מדי שנה עם הבעיות פוריות. מחקרים שונים הצליחו להוכיח 6 סיבות עיקריות למצב זה:

  1. בעיות בתהליך הביוץ – תהליך הביוץ נמשך מספר שבועות והוא מורכב מכמה שלבים. בכל שלב עלולה להתגלות בעיה המשפיעה על היכולת של האישה להרות. אחת הבעיות הנפוצות בתהליך הביוץ היא תסמונת השחלות הפוליציסטיות. אצל נשים הלוקות בתסמונת זו יש מספר רב של ציסטות בקצה השחלה הגורמות להן לבייץ לעיתים רחוקות או לא לבייץ בכלל. כאשר לא יודעים מתי מתרחש הביוץ, לא יודעים מתי לקיים יחסים על מנת להרות.

 

  1. מחלות אנדוקריניות – מחלות אלו הן מחלות הקשורות בבלוטות המייצרות הורמונים בגוף. ייצור מוגבר של הורמונים מסויימים בעיר הורמונים הנקראים קורטיזול ופרולקטין, מעלים את תחושת הלחץ והחרדה, גורמים לאי סדירות הווסת וכך משפיעים על היכולת של האישה להרות.

 

  1. בעיות במבנה מערכת הרבייה – על מנת שאישה תהרה, על הזרע לפגוש את הביצית בחצוצרה. כאשר יש הידבקויות בחצוצרה או חסימות בתוך הבטן, הזרע לא יכול להגיע אל הביצית. בעיות אלה נפוצות בעיקר אצל נשים הסובלות מדלקות באגן, מחלות מעיים כרוניות ( קוליטיס וקרוהן ) ושחפת.

 

  1. בעיות במבנה הרחם – לאחר שהזרע והביצית נפגשו בחצוצרה ונוצרה הפרייה, העובר חוזר אל חלל הרחם על מנת להשתרש באחת מהדפנות ולהתפתח לתינוק. אך בעיות במבנה הרחם ביניהן ניתוחים שמעשו בעבר, מחלות מין, פוליפים, מחיצה ברחם ( פגם מולד ) ועוד ימנעו מהעובר להשתרש ומההיריון להתפתח בצורה תקינה.

 

  1. ניהול אורח חיים לקוי – נשים שלא שמרו על אורח חיים בריא והיו בעודף משקל, עשינו סיגריות, צרכו אלכוהול וסמים, חוו סטרס ולחץ ועוד יהיו בעלות נטייה גדולה יותר לסבול מבעיות פיריון.

 

  1. גיל – בניגוד אלינו הנשים, הגברים יכולים לייצר זרעים עד יומם האחרון. אצל נשים יש מעין “תאריך תפוגה” לביציות וליכולת להיכנס להריון באופן טבעי. החל מגיל 35 מספר הביציות האיכותיות הולך ויורד, עד שבגיל 45 הסיכוי להיכנס להיריון הוא למעשה קטן. ככל שאישה מבוגרת יותר, כך יהיה לה קשה יותר להרות.

להגשים את חלום האימהות עם פוריות - W

להגשים את חלום האימהות עם פוריות – W

 

איך פותרים בעיות פוריות אצל נשים?

נשים החושדות כי הן סובלות מבעיות פוריות לרוב פונות אל רופא הנשים ויחד הם מתחילים בתהליך בירור הכולל מספר בדיקות על מנת לזהות את מקור הבעיה ולטפל בה.

 

3 דרכים נפוצות לטיפול בחוסר פריון אצל נשים

הגברת הפוריות אצל האישה לרוב מתבצעת על ידי 3 טיפולים נפוצים:

  1. הגברת תהליך הביוץ – תהליך זה מכונה גם השראת ביוץ. במצב זה, האישה תיקח הורמונים להגברת הביוץ שיעזרו לשחלה לשחרר יותר מביצית אחת בכל ביוץ. ככל שיש יותר ביציות המשוחררות אל החצוצרה, כך גדל הסיכוי להיכנס להריון.

 

  1.  טיפול במחלה עצמה – במידה והאישה אובחנה עם בעיה תפקודית כגון חסימה בחצוצרה ניתן לבצע ניתוח או טיפול שיפתרו את הבעיה ויאפשרו למערכת הרבייה לחזור לפעילות תקינה.

 

  1. התערבות רפואית חיצונית – במידה ואובחנה בעיה רפואית שאינה ניתנת לטיפול, מבצעים הפרייה חוץ גופית של הזרע והביצית של ההורים. במידה ואחד מהם התגלה כלא תקין נעזרים בתרומת ביצית מאישה אחרת או בתרומת זרע מגבר אחר. תהליך ההפרייה החוץ גופית הינו תהליך ארוך המכיל פרוצדורות רפואיות מורכבות, המשפיעות על המצב הריגשי וההורמונלי של הנשים. במקרים מסוימים, יש צורך כמה סבבים של הפרייה חוץ גופית על מנת להיקלט להיריון.

 

נשים רבות החוות קשיים בפוריות ורוצות להגביר את הפוריות שלהן נוהגות לפנות גם אל הרפואה האלטרנטיבית ולהיעזר בטיפולי רפלקסולוגיה, דיקור ופורמולות המיועדות להגברת הפוריות אצל האישה המבוססות על צמחי מרפא.

 

פורמולת פוריות – W של פריחת השלווה להגברת הפיריון

נשים רבות חוששות ללכת אל הרופא ולהודות כי משהו בגוף שלהן לא עובד טוב וקשה להן להיכנס להיריון. הן מחפשות טיפול טבעי שיעזור לגוף להכין את עצמו לקראת תקופת ההיריון המרגשת ולהיקלט בצורה מהירה יותר, ללא התערבות חיצונית.

צליל אסולין, מייסדת חברת “פריחת השלווה” ומומחית בארומתרפיה וצמחי מרפא הרמב”ם רקחה את פוריות W –, פורמולה בעלת 100% רכיבים טבעיים המיועדת להגברת פוריות האישה באופן טבעי.

נטילת הפורמולה באופן בקבוע ( פעמיים ביום במשך 3 חודשים ) תוביל לאיזון המערכת ההורמונלית, לשיפור בפעילות השחלות, לשיפור באיכות הביצית והסדרת הביוץ.

 

מה מכילה פורמולת פוריות W –?

כל בקבוק פורמולה פוריות W –, התורם להגברת הפוריות אצל האישה, מכיל 50 מ”ל של רכיבים מן הטבע, ביניהם:

כמלריום – המשפיע על זרימת הדם ברחם ומגביר את הפעילות בשחלות.

אנג’ליקה – המסדירה את רמות ההורמונים בגוף.

דאנג גואוי – המחזק את הרחם ומסדיר את המחזור.

ג’ינסנג  – המשפיע על פעילות רירית הרחם ותורם לאיכות הביצית.

פורמולת פוריות W – הינה פורמולה שנרקחה עם צמחי מרפא הרמב”ם, אינה מכילה חומרים משמרים, אינה מכילה חומרים כימיקליים ולא נוסתה על בעלי חיים. יצור הפורמולה נעשה במפעל שומר שבת, בעל אישור משרד הבריאות.

הזמיני עוד היום את פורמולת פוריות W ועיזרי לגוף שלך להתכונן טוב יותר לקראת הרגע המרגש בו תחזיקי בידייך בדיקת הריון חיובית. פורמולת פוריות W תגיע עד אליך תוך  4 עד 7 ימי עסקים, לרכישה לחצי כאן.

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…
339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן