משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

כבר לא צריך לטוס לתורכיה להשתלת שיער, יש תוספי תזונה! 

נשירת שיער היא בעיה נפוצה אצל גברים ונשים כאחד. בעוד שנשים קונות פאות או נעזרות בכובעים, הגברים דווקא מעדיפים לטוס להשתלת שיער בתורכיה. אנחנו שמחים לספר שכבר לא צריך דרכון ולא צריך לקחת חופש מהעבודה כדי לטפל בשיער. אפשר להחזיר לו את יופיו בדרך טבעית לחלוטין עם תוספי תזונה לגירוי זקיקי שיער ושיפור צפיפות השיער ניתן ליהנות משיער בריא, שופע וחזק. 

בריאות השיער – מושגי יסוד

לפני שנתחיל להסביר על התרומה הגדולה של תוספי תזונה לבריאות השיער, חשוב +שנבין מהו תהליך צמיחת השיער ומהם חלקי השערה השונים:

צמיחת שיער

מהרגע שנולדנו ועד הרגע שנמות השיער ממשיך לצמוח על ראשנו ( זו אגב אחת מהסיבות בגללה אנחנו הולכים במספרה אחת לכמה חודשים ).

זהו תהליך מחזורי המתחדש כל 4 שנים והוא כולל 3 שלבים:

  1. שלב גדילה ( Anagen ) – שלב זה נמשך בין שנה וחצי לשלוש שנים. במהלכו התאים בשורש השערה מתחלקים שוב ושוב ובונים את השערה. כתוצאה מכך השערה  גדלה בכל חודש בסנטימטר אחד בממוצע.

  2. שלב הסיום ( Catagen ) – שלב זה נמשך בין 14 ל – 30 ימים. קצב צמיחת השערה הופך איטי לעצירה מוחלטת.

  3. שלב המנוחה ( Telogen ) – נמשך בין 3 חודשים ל – 6 חודשים. במהלכו ייצור השיער נפסק והשערה “נדחפת” לאט לאט כלפי מעלה עד שהיא יוצאת מהזקיק ובעצם נושרת מהראש. חלקות התאים הבונים את השיער מתחדשת, שוב מתחיל שלב הגדילה וחוזר חלילה.

 

שערה

אנחנו מכירים את השערה כחוט דקיק דקיק בעל פיגמנט, אך אם נבחן את השערה במיקרוסקופ נגלה שלשערה 2 חלקים:

  1. גוף השערה נראה כמו צינור ארוך עטוף בתאים הדומים בצורתם לקשקשי דג או רעפי גג.

  2. שורש השערה הנמצא בשכבה הפנימית של העור, בתוך זקיק השערה.

 

זקיק השערה

הזקיק הוא מעיין תעלה בה גדלה השערה וצומחת מן הפנים אל החוץ. בחלקו התחתון נמצא שורש השערה. בחלקו העליון של הזקיק, מתחת לפני העור, ישנה בלוטת חלב המפרישה חומרי שימון וסיכוך המצפים ומגנים על השערה.

נשירת שיער טבעית

בכל יום אנחנו מאבדים בין 50 ל – 100 שערות. הנשירה היא חלק מתהליך התחדשות טבעי של הגוף.

נשירת שיער מוגברת

נשירה מוגברת כולל נשירה עצומה של שערות לעיתים לאורך זמן לפעמים מיידית. נשירה מסוג זה מובילה להתקרחויות באיזורים שונים של הקרקרפת ולעיתים להתקרחות כולל.

כבר לא צריך לטוס לתורכיה להשתלת שיער, יש תוספי תזונה!
כבר לא צריך לטוס לתורכיה להשתלת שיער, יש תוספי תזונה!

קיימות 6 סיבות עיקריות לנשירת שיער מוגברת

  1. תזונה לא מאוזנת – הגוף לא מקבל את כל הויטמינים והמינרליים הנחוצים להצמחת שיער.

  2. התקרחות תורשתית ( גנטית ) – במידה ואחד מההורים סבל מנשירת שיער מוגברת, קיים סיכוי גבוה כי גם ילדיו יסבלו ממנו. מחקרים מראים ש 50% מהגברים יתקרחו בגלל סיבות גנטיות עוד לפני שחגגו 30 שנים. לעומתם, רק 15% יחוו התקרחות גנטית לפני גיל המעבר ו – 50% יתחילו להתקרח אחריו.

  3. מחלות אוטואימוניות – מחלות אלה מחלישות את המערכת החיסונית ופוגעות בתפקוד התקין של מערכות הגוף. כתוצאה מכך, נפגעים זקיקי השיער ותהליך צמיחת השיער מואט או נעצר. לדוגמא, מחלת הזאבת או מחלת האלופסיה.

  4. גורם נפשי – לחץ נפשי, חרדה ומתח עלולים לגרום לנשירת שיער מוגברת.

  5. טיפול תרופתי – נשירת שיער מוגברת הינה תופעת לוואי מוכרת הנילוות לתרופות וטיפולים שונים. המוכרת ביניהם היא כמובן התקרחות במהלך טיפולי כימותרפיה.

  6. שינויים הורמונליים.

 

פתרון טבעי לנשירת שיער – תוספי תזונה עם צמחי מרפא הרמב”ם

אפשר לעצור את נשירת השיער וליהנות משיער שופע ובריא, חזק ומבריק עם ערכת טיפול וטיפוח ייחודית שנקרחה במיוחד על ידי צליל אסולין, מנהלת ומייסדת “פריחת השלווה”. הערכה הייחודית לטיפול בנשירת שיער מכילה תוספי תזונה לגירוי זקיקי שיער ושיפור צפיפות השיער. כל הרכיבים הינם טבעיים 100%, ללא חומרים משמרים, ללא כימיקליים, ללא מלחים וללא  SLS( חומר הגורם לסבון להקציף מצד אחד ולהסיר את השומן הטבעי של העור מן הצד השני ).

3 מוצרים בערכת נשירת שיער של “פריחת השלווה”

שמפו צמחי מרפא הרמב”ם

השמפו מחזק את השורשים, ממריץ את זרימת הדם בקרקפת ומעודד את צמיחת השיער. השמפו מכיל רכיבים טבעיים בלבד הכוללים ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא ושמנים אתריים ביניהם אקליפטוס, רוזמרין, לבנדר, הדס וסירפד.

ג’ל טיפולי לסיוע בהצמחת השיער

הג’ל הטיפול מכיל שמנים אתריים, צמחי מרפא הרמב”ם, ויטמין E, שמן חוחובה, רוזמרין ועוד. כל אלה מעניקים לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות., אנטי דלקתיות ואנטי פטרייתי. השימוש היומיומי בג’ל מעניק לשיער הגנה מנזקי השמש והאקלים ומעשיר את השיער בלחות וברק. את הג’ל מומלץ למרוח על שורשי השיער לאחר החפיפה כשהשיער עדיין רטוב.

תמצית טבעית לחיזוק שורשי השיער

התמצית כוללת רכיבים טבעיים, צמחי מרפא הרמב”ם ושמנים אתריים ביניהם סירפד, הדס, רוזמרין. יש ליטול אותה עם חצי כוס מים פעמיים ביום ( 10 טיפות תמצית בכל פעם ).

כמה עולה ערכה לטיפול בנשירת שיער?

לשמפו לנשירת שיער לחצו כאן

מחיר הערכה לטיפול בנשירת שיער הוא הרבה פחות מפאה חדשה או טיסה לתורכיה. המוצרים בערכה נמכרים בגדלים מיוחדים במיוחד ( בקבוק השמפו מכיל 500 מ”ל, הג’ל הטיפולי מכיל 120 מ”ל והתמצית הטבעית מכילה 50 מ”ל ), כך שהערכה מיועדת לטיפול וטיפוח השיער לתקופה ארוכה בת מספר חודשים. בנוסף, כל המוצרים בערכה הינם כשרים ומיוצרים במפעל שומר שבת בעל אישור ממשרד הבריאות.

בהזמנת הערכה תוכלו ליהנות ממשלוח חינם עד הבית ( בהזמנה מעל 299 ₪ ). שימוש קבוע בשלושת מוצרי הערכה יעזור לכם להחזיר את הביטחון העצמי כך שתוכלו ליהנות משיער שופע ובריא, חזק ומבריק.

 

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן