משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

טיפול יעיל וטבעי בחיידק הליקובקטר

הליקובקטר הוא חיידק שתופס אנשים רבים לא מוכנים. הוא מעיק, קשה להיפטר ממנו ולעיתים הוא גם עלול לגרום לתופעות לא נעימות ארוכות טווח. אם אתם נמנים עם האנשים שסובלים מהחיידק, אנחנו פה בכדי לספר לכם קצת על הליקובקטר – טיפול טבעי, תסמינים ומידע כללי!

מהו חיידק ההליקובקטר?

חיידק ההליקובקטר הוא חיידק יחסית נפוץ בקרב האוכלוסייה. הוא שוכן בתוך מערכת העיכול שלנו ועלול לגרום למספר בעיות רפואיות ומחלות. לעיתים הליקובקטר אף שוכן בקיבה שלנו ללא תסמינים בכלל אך במקרים כאלה הוא עלול להדביק אנשים מסביבנו ללא ידיעתנו.

הליקובקטר – תסמינים

הליקובקטר פילורי יכול להשפיע על בריאותינו במספר דרכים. במערכת העיכול הוא עלול לגרום לגזים, בחילות, הקאות, חוסר סדירות ביציאות, חוסר תיאבון, צרבות, אולקוס וכיבים. ניתן לשים לב גם לתסמינים גופניים אחרים של חיידק הליקובקטר: חוסר ברזל וויטמינים הכרחיים אחרים, לחץ דם גבוה ונמוך, תחושת חולשה ועייפות, תגובות אלרגיות ואסתמטיות ועוד. כפי שניתן לשים לב- חיידק הליקובקטר עלול לגרום לבעיות בהמון תחומים שונים בגופינו.

איך ניתן לטפל בהליקובקטר?

הטיפול שמקובל ברפואה הקונבנציונאלית כולל בדרך כלל שילוב של מספר כדורים, ביניהם אנטיביוטיקה אגרסיבית במינון גבוה. לכדורים האלה לעיתים קרובות יש תופעות לוואי קשות שלעיתים לוקח זמן רב להיפטר מהן.

אך אחד הטיפולים שהתגלו כיעילים בתחום הרפואה האלטרנטיבית לחיסול חיידק ההליקובקטר הוא טיפול באמצעות תמציות טבעיות. אצלנו תוכלו למצוא תמצית טבעית ללא תופעות לוואי אותה ניתן ליטול במשך שלושה חודשים עד להחלמה. אל תוך חצי כוס מים מטפטפים מבקבוק התמצית 7-8 טיפות. את התערובת הזאת שותים פעמיים ביום על קיבה ריקה באופן יומיומי עד לחיסול החיידק.

אנו מזמינים אתכם לנסות את הטיפול האלטרנטיבי ולהתרשם בעצמכם מהתוצאות הסופיות. אצלנו בפריחת השלווה אנו שמים דגש על טיפולים טבעיים על פי שיטת הארומתרפיה. אנו נשמח להעניק לכם ייעוץ אישי ומקצועי בתהליך ההחלמה. אנו מאמינים ביכולות של התמציות והמוצרים השונים שלנו להיות לכם לעזר בהתמודדויות השונות. מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לענות על כל שאלה!
לתמצית הטבעית הכנסו לכאן

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן