משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

טיפול טבעי בדלקות בגרון וגודש באף

דלקת גרון וגודש באף הינן מהתופעות המוכרות ביותר בכל חורף ולא פעם במהלך כל השנה. דלקות גרון וגודש באף יכולים לנבוע מזיהום חיידקי שגורם לתחושה המציקה של אף סתום ומלא, הם יכולים גם לנבוע מזיהום ויראלי שגורם לאותן תופעות ולעיתים גודש באף הינו חלק ממכלול שלם של סימפטומים הנובעים כתוצאה מאלגריה עונתית.

טיפול בדלקות גרון וגודש באף – סוגי טיפול

ישנם מספר סוגי טיפולים לדלקות גרון וגודש באף בהתאם לגישות מהם הם נובעים. ישנה הגישה הנוקטת שכדאי להתערב כמה שפחות ומה שהכי טוב הוא לתת לגוף להתמודד לבד, להתחלש ולהתחזק. ישנה גישה אחרת הסוברת שכדאי לטפל בבעיות אלו באמצעות טיפול תרופתי קונבנציונלי הכולל טיפול אנטיביוטי במידה ומדובר בדלקת הנגרמת מגורם זיהום חיידקי או בתרופות לשיכוך כאבים והרפיית שרירים במידה ומדובר בגורם זיהום ויראלי שלגביו טיפול אנטיביוטי פחות מתאים. ישנה גישה אחרת לגמרי, גישה שתופסת תאוצה רבה בשנים האחרונות והיא גישת הטיפול הטבעי או שיטת הטיפול האלטרנטיבי. שיטה זו מציעה גם היא תרופות לטיפול בדלקת גרון וגודש באף, אך להבדיל משיטות הטיפול הקונבנציונליות המבססות את הטיפול בתרופות כימיות, שיטות הטיפול הטבעיות מבססות את הטיפול על ידי אמצעים טבעיים. 

טיפול בדלקות גרון וגדש באף באמצעים טבעיים – איך זה עובד

הטיפול הטבעי הינו טיפול השואב את ההשראה ואת דרכי הטיפול מטיפול מסורתי שהיה קיים מאות ואף אלפי שנים, הן במסורות משפחתיות שעברו מדור לדור והן במסורות כתובות על ידי רופאים מוסמכים כדוגמת הרמב״ם שהיה רופא דגול לפני מאות שנים. הרעיון שעומד מאחורי גישה זו אומר כי הפתרון למחלות נמצא בטבע באמצעות צמחי מרפא. כאשר יוצרים מצמחי המרפא משחות או כדורים מרוויחים פעמיים: גם מצליחים לרפא את המחלה ממנה סובלים וגם שומרים על הגוף נקי מכימיקלים המוחדרים אליו דרך התרופות הקונבנציונליות. תרופות אלה מוכחות כיעילות למניעת דלקות גרון וגודש באף במשך מאות שנים ואף יותר מכך, כי בטבע ישנו פתרון לכל בעיה. 

אצלנו ב׳צליל אסולין פריחת השלווה צמחי מרפא׳ תוכלו למצוא מגוון משחות יעילות להתמודדות עם דלקות גרון וגודש באף. תרופות שיעזרו לכם להבריא במהירות ולחזור לאיתנכם ואף ישמרו על גופכם נקי ומוגן מכימיקלים מיותרים.

לשיתוף:

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן