משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

ורידים ברגליים – דרכים טבעיות לטפל בה

25 אחוזים מכלל האוכלוסייה סובלים מתופעה זו, ומעבר לפן הבריאותי שבה, הפן האסתטי הוא זה המפריע למרבית האנשים. ורידים ברגליים הם תופעה נפוצה מאד, המהווה בעיקר פגם אסתטי. היא מופעה בגילאים המבוגרים יותר ויכולה להשפיע לא מעט על התחושה האישית ועל הביטחון העצמי (ובייחוד בקרב נשים). ישנן כמה שיטות שונות לטפל במצבים מסוג זה, כאשר אלו הטבעיות יותר הפכו לפופולאריות מאד בשנים האחרונות.

מדוע זה קורה
הסיבה העיקרית לבעיית הוורידים ברגליים קשורה בזרימת הדם. במקרים בהם השסתומים הקטנטנים שבוורידים נחלשים, מה שמשפיע רבות על זרימת הדם בחזרה אל הלב, מתחילה התרחבות והוורידים מאבדים מהגמישות שלהם. כך נוצר מצב שבו הדם, שאמור לזרום באופן דו כיווני, זורם בכיוון אחד, מה שמוביל להגדלת נפל הווריד ולהפיכתו לבולט יותר. גם נשים בהריון נוטות לסבול מוורידים בולטים ברגליים, מה שנובע לרוב מלחץ ישיר של הרחם על וורידי האגן, שאליהם מחוברים וורידי הרגליים. ברוב המקרים מדובר, כאמור, בפגם אסתטי בלבד, אך מכיוון שהוא בולט מאד לעין הוא מצריך מענה מיוחד.

סכנות ובעיות שונות
לפן האסתטי מקום חשוב מאד, אך יש לקחת בחשבון גם את הסיכונים הבריאותיים, הנלווים לא אחת לוורידים הבולטים ברגליים. מכיוון שהוורידים נמצאים בסמוך לעור, כל חתך, כל פציעה ואפילו גרד חזק באותו המקום, יכולים לגרום לדימום. וכאשר מדובר בדימום מהווריד, שלא כמו חתך בעור, לא פשוט לעצור את הדם ויש צורך, פעמים רבות, בקבלת עזרה רפואית. קרישי דם, שמופיעים לא אחת בוורידים, יכולים לגרום לפקקת וורידים או לדלקת וורידים. מצבים אלה מובילים לכאב מקומי וגם לנפיחות, ובמקרים קיצוניים יכולים אף להוביל למצב של תסחיף בריאות. אי ספיקת וורידים כרונית היא מצב נדיר, אמנם, אך גם הוא יכול להופיע במקרים של וורידים בולטים ברגליים. כך או כך, מומלץ וחשוב מאד לבדוק אפשרות לקבלת מענה מתאים, ולו כדי למנוע את החמרת המצב ו/או לטפל בו בהתאם.

טיפולים אפשריים
ישנם מגוון רחב מאד של טיפולים, במקרים של וורידים ברגליים. גרבי לחץ, טיפול בלייזר ובגלי רדיו וגם טיפולים טבעיים, שהופכים לפופולאריים מאד בשנים האחרונות בשל היתרונות הרבים שהם מביאים אתם. אחד הטיפולים הטבעיים המוצעים מתבסס על ערכה, הכוללת שמן ותמצית לוורידים ולדליות ברגליים. גם מלח אמבט טבעי, המכיל מלח ים ושמנים אתריים, יכול לעזור. השמנים האתריים מחזקים את דפנותיהם של כלי הדם, הם מחדשים את הרקמות ועוזרים בהעלמת הנימים. יש למרוח אותם פעם ביום ישירות על האזורים הבעייתיים ולעסות את המקום.

סובלים מוורידים ברגליים ומחפשים מענה טבעי ויעיל? פריחת השלווה צמחי מרפא הרמב”ם היא הכתובת הנכונה. לפרטים נוספים על המוצר, ולקבלת מענה לשאלות נוספות, התקשרו לטלפון 053-7778788
 

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן