משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

ויטיליגו – צמחי מרפא הרמב״ם

גוון העור שלנו הוא מהמאפיינים החיצוניים הבולטים ביותר שברשותנו. אנו עוטים עלינו את צבע העור שלנו במשך כל חיינו, והוא נעשה חלק מהזהות שלנו. מתוך כך, כאשר מחלת עור משפיעה על גוון העור שלנו, זוהי עלולה להיות חוויה קשה עבורנו. ישנן מחלות אשר התסמין העיקרי שלהן הוא שינוי הפיגמנטציה של העור, המוכרת שבהן – מחלת ויטיליגו.

ויטיליגו הינה מחלה אוטואימונית (בה מערכת החיסון תוקפת את העור) אשר נפוצה בקרב 1% עד 2% מאוכלוסיית העולם, כלומר, אדם אחד מתוך חמישים לערך סובל ממנה. הסיבות למחלה אינן קבועות, אך ישנו משקל רב לגנטיקה – אם קרוב משפחה שלנו חולה ויטיליגו, הסבירות שנחלה בעצמנו עולה פי 10.

ויטיליגו – תסמינים

התסמין המאפיין את מחלת עור ויטיליגו הוא הופעת כתמים בהירים או לבנים באיזורים מסויימים בגוף. גודל וצורת הכתמים, כמו גם איזור הופעתם משתנים בין חולה לחולה. עם זאת, לרוב, הכתמים יופיעו באיזורים בהם העור שלנו נוטה להיות כהה יותר בשל היחשפות לשמש – מסביב לעין, מסביב לפה, בברכיים ובמרפקים.

חשוב לציין כי מחלת עור ויטיליגו איננה מדבקת, וגם אינה מסוכנת לבריאות החולה בה. עם זאת, הקושי העיקרי בהתמודדות עם המחלה הוא נפשי – בשל הכתמים הבהירים באיזורים הבולטים בגוף שלנו, לקות בויטיליגו יכולה לגרור סקרנות ואף רתיעה של הסובבים אותנו.

אמנם המחלה בפני עצמה אינה מסוכנת, אך איזורים בגופנו שהושפעו ממנה, ובשל כך נטולי פיגמנטים, חשופים במידה רבה לנזקי השמש. חשוב מאוד להקפיד למרוח את איזורים אלו בתכשירי הגנה מפני השמש על מנת למנוע כוויות ונזקי שמש נוספים.

מחלת עור ויטיליגו יכולה להופיע בכל גיל החל מסיום הינקות, והגיל הממוצע בו היא מופיעה הינו 20. כלומר – לעתים גם ילדים סובלים ממנה. הסביבה בבית הספר או בגן יכולה להיות קשה במיוחד עבור ילד צעיר אשר סובל מהמחלה, לכן יש לשים לב למצבו הנפשי של הלוקה בה, ולחפש את הטיפול הבריא ביותר עבורו.

ויטיליגו – טיפול טבעי

העור של כולנו רגיש ועדין, כולנו דואגים לו באמצעות ניקיון וטיפוח שלו – לכן כאשר אנו מעוניינים לטפל במחלת עור, עלינו לעשות זאת בדרך הטבעית והבטוחה ביותר.

במקרה בו אנחנו חולים במחלת ויטיליגו, טיפול נכון אשר מתאים לעור שלנו בצורה מיטבית יוכל להחזיר את העור שלנו למצבו הטבעי ולאפשר לנו להסתובב בעולם בביטחון עם עור בריא.

הטיפול האולטימטיבי למחלת הויטיליגו הינו שימוש בקרם וטי (VETI). קרם וטי עשוי מחומרים טבעיים, כך שהעור שלנו לא יחשף לחומרים מתועשים שאינם אמורים לגעת בו. הטיפול באמצעות קרם וטי פשוט מאוד – מריחה שלו על האיזורים המושפעים מהמחלה פעמיים ביום, למשך חמישה חודשים לפחות.

יתרון משמעותי נוסף של קרם וטי עבור מחלת ויטיליגו – טיפול באמצעותו אף מטשטש את הפיגמנטים אשר השתנו ומכהה אותם, כך שהאזורים המושפעים נעשים דומים יותר לגוון המקורי של העור שלנו. זהו יתרון משמעותי כיוון שכאשר אנחנו מטפלים במחלת הויטיליגו באמצעות קרם וטי, אנו כבר מרגישים בטוחים יותר לצאת לעולם.

פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב״ם הינה חברה אשר פועלת מעל ל15 שנים בתחומי הארומתרפיה והטיפולים הטבעיים בארץ ובעולם. החברה דוגלת במציאת הפתרון הטבעי והמותאם ביותר לכל לקוח, וזאת באמצעות שמנים ארומטיים ותרופות טבעיות ברמה הגבוהה ביותר בעולם. במצב בו אנו סובלים ממחלת ויטיליגו – טיפול באמצעות קרם וטי אשר משווק על ידי חברת צמחי מרפא הרמב״ם יוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר, וזאת תוך שיפור המצב הנפשי והגופני שלנו באמצעות חומרים טבעיים. לפרטים נוספים על המוצר, לחצו כאן.

 

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן