משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

הורדת כולסטרול בדרך טבעית

הכולסטרול ידוע לכולם בתור גורם שלילי לבריאות שלנו, לכן בדיקות אשר מצביעות על רמת כולסטרול גבוה מטרידות כל אחד ואחת מאיתנו. בשל כך, אנשים רבים מוצאים דרכים שונות ומגוונות אשר עשויות למנוע מצב בו הכולסטרול שלנו יהיה גבוה. יחד עם זאת, השיטה היעילה ובטוחה ביותר עבור הבריאות שלנו להורדת רמת הכולסטרול היא זו הטבעית ביותר.

איך מורידים כולסטרול גבוה?

רמת הכולסטרול בגוף שלנו נובעת באופן המובהק ביותר מאורח החיים והרגלי התזונה שלנו. היעדר פעילות ספורטיבית מספקת וצריכת מזון לא בריא יכולים להוביל לעלייה ברמת הכולסטרול בגוף שלנו. לפיכך – אם ברצוננו לפתור בעיית כולסטרול גבוה, עלינו ראשית לאבחן את הרגלי התזונה ואורח החיים שלנו, ולשנותם על מנת שלא יעלו את רמת הכולסטרול בגוף שלנו.

מה אסור לאכול כשיש כולסטרול גבוה?

ככתוב לעיל, הרגלי התזונה שלנו מהווים גורם משמעותי לעלייה ברמת הכולסטרול בגוף. ישנם כמה סוגי מזון נפוצים אשר גורמים באופן מובהק לעלייה ברמת הכולסטרול בקרב האוכלוסייה הכללית:

  • בשר מעובד – חלק ניכר מצריכת הבשר של רבים מאיתנו מסתכם באכילת בשר מעובד. בשר אשר עובר תהליך של עיבוד מוכח מדעית כגורם משמעותי לעלייה ברמת הכולסטרול שלנו. לכן, כדי להוריד את הכולסטרול, עלינו להקפיד להעדיף נתחים רזים יותר של בשר, ולצרוך אותם ללא העור.
  • מזון מהיר – בדומה לבשר המעובד, עצם תהליך עיבוד המזון המהיר, והוספה של מרכיבים שאינם טבעיים לבני האדם, מייצר השפעה שלילית על רמת הכולסטרול שלנו. מחקרים מוכיחים כי אכילה של מזון מהיר והימנעות מאוכל ביתי קשורות באופן ישיר למצב של כולסטרול גבוה. מאפיינים בולטים של מזון מהיר הם – כמות גבוהה באופן משמעותי של חומרים כמו חמאה או מרגרינה, ושימוש בחומרי גלם לא בריאים ולא טבעיים.
  • קינוחים קנויים – עשויים להכיל מרגרינה ואף כמויות גדולות של סוכר – שניים מהגורמים הבולטים ביותר לכולסטרול גבוה.

תפריט להורדת כולסטרול

בנוסף להימנעות ממאכלים שמעלים את רמת הכולסטרול בגוף שלנו, עלינו להחליף אותם במאכלים שדווקא מסייעים בהורדת הכולסטרול ומסייעות לאורח חיים בריא יותר:

  • שקדים – מלאים בשומנים טובים ומסייעים לכולסטרול החיובי לגבור על הכולסטרול השלילי.
  • תפוזים – פרי נפוץ זה הוכח מדעית כמסייע בהפחתת רמת הכולסטרול בגוף שלנו, וכמכיל סגולות רפואיות רבות אחרות.
  • סלמון – אומגה 3 – חומצת שומן הנפוצה בעיקר בדגי הסלמון, מהווה חומר הגנה מפני כולסטרול גבוה בגוף.

הורדת כולסטרול בדרך טבעית

בנוסף לשינוי בהרגלי התזונה שלנו, ישנם תוספים יעילים וטבעיים לחלוטין אשר מומלץ לצרוך על מנת להוריד את רמת הכולסטרול בגוף באופן טבעי. תמצית Cholestin מורכבת רק מחומרים טבעיים ומועילה רבות בתהליך הורדת הכולסטרול בגוף. לקיחה פעמיים ביום של 8 טיפות של התמצית בתוך חצי כוס מין מסייעת רבות להורדת הכולסטרול.

פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב״ם מייצרים פתרונות טבעיים לבעיות בריאותיות רבות. החברה דוגלת בקידום ושימוש בתחום הארומתרפיה, וסיפוק אמצעים טבעיים שיחליפו את אלו הסינתטיים באופן יעיל ביותר. הכנת התמציות האתריות של החברה מתבצעת באמצעות חומרים מהאיכותיים והמובילים בעולם, ומוצרי החברה הוכחו כיעילים ביותר. לפרטים נוספים, כמו גם הזמנה של תמצית Cholestin כל המידע ב- לחיצה כאן

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן