משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

הדרך הטבעית להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז

סובלים מהפרעות קשב וריכוז? כיום כבר לא צריך להתמודד עם כך לבד. בעוד שבעבר ילדים ובוגרים כאחד נאלצו להתמודד עם הקשיים הכרוכים בהפרעות קשב וריכוז ללא אבחון או טיפול מתאים, בימינו הפרעות קשב וריכוז היא אחת ההפרעות הנוירו-התפתחותיות השכיחות ביותר. ובכל זאת, למרות שהתרופה המוכרת ביותר לבעיה ברפואה הקונבנציונלית היא ריטלין, עדיין אנשים רבים תרים אחר פתרונות טבעיים לבעיה. גם אתם? אז הכירו את “קישובית” מבית “פריחת השלווה”, תערובת צמחי מרפא לטיפול יעיל ומוכח בהפרעות קשב וריכוז במבוגרים ובילדים.
מי שסובל מהפרעות קשב וריכוז (ADHD) מכיר היטב את קשיי ההתמודדות. בין ההתנהגויות האימפולסיביות חסרות שליטה, ההיפראקטיביות, וחוסר השקט תמידי, מאוד קשה להתנהל בחיי היומיום. לכן, זה חשוב ואף הכרחי לקבל אבחון וטיפול מתאים כבר בשלב מוקדם, ובעיקר כשמדובר בילדים. עממה, למרות מידת האפקטיביות הגבוהה של הפתרונות הרפואיים הקונבנציונליים (ובדגש על ריטלין!), עם השנים גבר הביקוש והצורך בפתרונות טבעיים, בריאים, יעילים, ונטולי תופעות לוואי.

הפרעות קשב וריכוז ADD בקרב ילדים

למרות שהפרעות ADHD הן מאוד נפוצות בקרב ילדים, חשוב גם להתוודע להפרעה נוספת השייכת לאותה “משפחה” הנקראת ADD. מה ההבדל? ובכן, בעוד שלהפרעת ADHD יש הרבה יותר “נוכחות” התנהגותית המתבטאת בהיפראקטיביות (מה שהופך אותה להרבה יותר קלה לאבחון!), הפרעת ADD היא הפרעת קשב וריכוז שיודעת “להתחבא” טוב יותר. למעשה , ילדים שסובלים מ-ADD הם ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז שאינם סובלים כלל מעודף מרץ או היפראקטיביות, ואף ניתן לחשוב שהם רק “מעופפים”, בעוד שבפועל הם מאוד סובלים בחיי היומיום.

מהם התסמינים של הפרעות קשב וריכוז?

ADD מתבטא בקושי במיקוד, בחלומות בהקיץ (ניתוק מהסיטואציה), באובדן חפצים, בהסחת דעת מהירה, בשכחת דברים בקלות (כגון ביצוע מטלות, הסברים, הכנת שיעורי בית, וכדומה), בנטייה להשתעמם במהירות, והכי חשוב, ב”שקט רועם”. בזמן שאתם חושבים שהילד מכין שיעורי בית, מבצע את המטלות שלו, ושהוא אכן הבין את ההסברים וההוראות, הוא למעשה לא עובד כלל מהסיבה שהוא לא מסוגל. נשמע מוכר? ובכן בעזרת כמה טיפות ביום של תמצית צמחים טבעית ניתן לשפר משמעותית את איכות החיים של הילד, את רמת הריכוז שלו, ואת תחושת הערך העצמי שלו.

מהם הקשיים שנגרמים בעקבות הפרעת קשב וריכוז?

התסמינים של הפרעות קשב וריכוז מתבטאים במצבי רוח, חוסר סבלנות, התפרצויות זעם, חוסר שליטה בדחפים, בעיות זיכרון, ובעיות ריכוז ומיקוד קשות. אנשים וילדים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתקשים לייצר אינטראקציה חיוביות וקשרים חברתיים, להתמיד במסגרת, לשתף את רגשותיהם עם הסביבה, ולהגיע להישגים בסביבה לימודית. מעבר לכך, חשוב להבין שהפרעות קשב וריכוז לא רק מקשות על התפקוד וגורמות לבעיות קשות בכל תחומי החיים, אלא גם קיימים מחקרים שמעידים שלאנשים עם הפרעת קשב וריכוז יש סיכוי גבוה יותר לחוות בעיות נפשיות, כגון חרדה, דיכאון, הפרעות התנהגות, ובעיות שינה. אך איך ניתן לטפל בכך? בעזרת אבחון מקדים וטיפול מותאם, כאשר אחת משיטות הטיפול המוכחות ביעילותן היא שימוש בשמנים אתריים באופן קבוע.

מהי “קישובית” ,ומהו היתרון של טיפול טבעי?

למרות שאין ספק שריטלין הוכחה כתרופה אפקטיבית, החיסרון המובהק שלה אלו תופעות הלוואי. נטילת ריטלין עלולה לגרום לעצבנות, בעיות שינה, אובדן תיאבון, ירידה במשקל, סחרחורת, בחילות, הקאות וכאבי ראש. זוהי בדיוק הסיבה שאנשים רבים מחפשים פתרונות טבעיים כטיפול משלים או כתחליף.
“קישובית” היא תערובת צמחי מרפא לטיפול בהפרעות קשב וריכוז במבוגרים ובילדים, והיא מורכבת מרכיבים טבעיים בלבד וברישיון משרד הבריאות.
תמציות צמחי המרפא מבית “פריחת השלווה” מבוססות על שיטת צמחי המרפא של הרמב”ם והן כבר סייעו לאנשים וילדים רבים בכל הארץ שסובלים מהפרעות קשב וריכוז.

החשיבות של פתרונות טבעיים להפרעות קשב וריכוז

הרפואה המערבית היא בין המתקדמות בעולם, ומשנה לשנה היא רק ממשיכה להתפתח, לגלות גילויים מהפכניים, ולהציל חיי אדם. יחד עם זאת, עדיין רב הנסתר על הגלוי, ובפרט כאשר מדובר במוח האנושי. למעשה, גם בימינו המדענים עדין אינם בטוחים בוודאות מוחלטת מהן הסיבות להיווצרות של הפרעות קשב וריכוז וממשיכים לחקור את הנושא. לכן, מאוד מומלץ לנסות  שיטות ריפוי טבעיות, ולהעניק לגוף טיפול הרבה פחות אגרסיבי, אך לא פחות יעיל באופן מוכח. תמציות הצמחים של “קישובית” נחשבות כתחליף טבעי ואפקטיבי לריטלין עבור הפרעות קשב וריכוז, וחברת “פריחת השלווה” מקפידה להתאים אישית את המינון בהתאם לגיל המטופל.

לרכישת המוצר

 

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן