משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

האם יש תכשירים טבעיים לטיפול במתח וחרדה? 

כולנו נתקלים לעתים בלחץ, מתח או חרדה. איזה דרכי טיפול במתח וחרדה ישנן? 

אין כמעט אדם שלא מדווח מדי פעם על סימפטומים של מתח וחרדה, שמפריעים ביומיום, בפעילויות שגרתיות ואפילו מונעים ביצוע דברים חשובים. הטיפול במתח וחרדה יכול להיות מורכב ולדרוש מעורבות של אסטרטגיות שונות, כמו טיפול פסיכולוגי או רגשי, טיפול תרופתי בתרופות מרשם ושינוי אורחות חיים. אך האם ישנן דרכים טבעיות לטיפול במתח וחרדה שאינן כרוכות בטיפולים יקרים או בתרופות מרשם בעלות תופעות לוואי מורכבות, ומספקות תוצאות מהירות ויעילות? כיצד ניתן לטפל במתח וחרדה בדרכים טבעיות? 

 

טיפול שאינו תרופתי

לפני שנעבור לדיון בתכשירים טבעיים שמטרתם לטפל במתח וחרדה, כדאי להתייחס גם לשיטות טיפול אחרות, שאינן תרופתיות. כמובן, אם אתם סובלים ממצבי קושי נפשי מתמשכים חשוב שתפנו לייעוץ מקצועי בתחום, אבל גם אם מדובר בסממני מתח וחרדה קלים יחסית הנלווים לחיים המודרניים ונחווים כמעט על ידי כל אדם במדינות מערביות, ישנן דרכים שיכולות להקל – ואינן כרוכות בשימוש בתרופות.

דרכים אחרות כוללות למידת שיטות להרפיה עצמית או טכניקות נשימה המקלות על סימפטומים של חרדה ובפרט על הסימפטומים הפיזיים שלהן. כמובן שגם תרגול מדיטציה, ואפילו פעילות גופנית מתונה, יכולים להקל מאוד על תחושות סטרס וחרדה, ולא מזיק לשלב אותן באורח החיים. ללא קשר לשימוש בתכשירים או לטיפול תרופתי, אלו דרכים טבעיות ונוחות, וכדאי להכיר אותן.

 

שתייה חמה מסייעת לטיפול במתח ורדה

זה נשמע לגמרי כמו תרופת סבתא או כמו טיפ חסר ביסוס, אבל בהחלט כדאי ומועיל לדעת שישנן חליטות שונות של תה שמוכרות כמרגיעות, והן כמובן טבעיות לחלוטין. האפקט משתנה בין אנשים ויש לו כמובן גם אפקט של הרגל, כך שגם אם סוג מומלץ אחד לא עבד לכם, זה לא אומר שאחר לא יעבוד. אם נחשוב על כך, זה גם הגיוני שכן חליטות תה מבוססות על צמחים, ופעמים רבות לצמחים מהם מכינים חליטה יש איכויות מרגיעות. אלו למשל סוגי תה המדווחים על ידי אנשים שונים כיעילים להרגעה:

  1. תה קמומיל
  2. חליטת לבנדר
  3. תה ירוק ולואיזה
האם יש תכשירים טבעיים לטיפול במתח וחרדה? 
האם יש תכשירים טבעיים לטיפול במתח וחרדה?

 

תכשירים טבעיים המיועדים להקלה על מתח וחרדה

ישנם בשוק מוצרים שונים המיועדים להקלה על מתח וחרדה, משתי משפחות עיקריות – תרופות טבעיות המבוססות על תמציות צמחים ותרופות הומאופטיות (כלומר, תרופות המבוססות על כמות קטנה של חומר פעיל המדולל במים).

 

תכשירים המבוססים על תמציות צמחים

שלל צמחים ידועים כבעלי איכויות תורמות להרגעה ולהקלה על סימפטומים של מתח וחרדה כמו רעד, דופק מואץ וקשיי נשימה.

תוכלו למצוא מגוון של מוצרים המבוססים על תמציות של חלקי צמחים כמו פרחים ופרות.

 

שימוש בתמצית פריחת התפוז ומליסה למטרת טיפול במתח ובחרדה

כל אחד יכול למצוא לעצמו שיטות שמקלות על תחושות המתח והחרדה, אבל תכשירים למטרת טיפול במתח וחרדה לא תמיד מקיימים את מה שהם מבטיחים. אם אתם מחפשים מוצר יעיל ובטוח, כדאי שתכירו את תרופת ההרגעה הטבעית מבית  “פריחת השלווה” – תמצית “רוגע”, הכוללת תמצית פריחת תפוזים ומליסה. מדובר במוצר שיתרונותיו ברורים – מעבר ליעילותו בהרגעה והקלה על מתח וחרדה, הוא טבעי 100%, ידידותי לסביבה, אינו כולל כימיקלים ולא נוסה על בעלי חיים.

כיצד משתמשים במוצר?

השימוש במוצר אינו מורכב כלל. מדי בוקר, רצוי לפני הארוחה הראשונה של היום, יש לטפטף עשרים טיפות של התכשיר לתוך חצי כוס מים ואותה לשתות. יש לחזור על הפעולה מדי מבוקר וערב שעה אחרי האוכל.

תוך כמה זמן ניתן לראות שיפור?

אם רוצים לראות שיפור, חשוב להקפיד להשתמש בתכשיר באופן קבוע בהתאם להוראות. שיפור משמעותי ניתן יהיה לראות לאחר כשלושה שבועות ורצוי להמשיך בתהליך במשך כשלושה חודשים של שימוש קבוע במוצר.

האם ישנן תופעות לוואי לשימוש בו?

ככלל, השימוש בתכשירים המשווקים דרך “פריחת השלווה” אינו כרוך בכאבים או בתופעות לוואי, ואינו מסוכן. יחד עם זאת, אם אתם נתקלים באיזושהי תופעה לא מוכרת ולא צפויה, ניתן להתייעץ על כך עם צוות האתר.

כיצד ניתן לרכוש את המוצר?

את המוצר תוכלו להזמין מכל מקום מהאתר של פריחת השלווה. כאן תוכלו למצוא קישור למוצר, עם פרטים נוספים וחוות דעת של משתמשים אמיתיים שהתנסו בו.

 

היתרונות של הזמנה מאתר “פריחת השלווה”

האתר פריחת השלווה מתמחה בשיווקם של מוצרים רפואיים טבעיים וכן של קוסמטיקה טבעית. להזמנת מוצרי קוסמטיקה טבעיים מהאתר פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב”ם, יתרונות ברורים:

  • מוצרים טבעיים – המוצרים המשווקים על ידי האתר הם טבעיים 100%, ידידותיים לסביבה, ללא כימיקליים וכאלה שלא נוסו על בעלי חיים.
  • מוצרים כשרים.
  • מוצרים בעלי אישור מטעם משרד הבריאות.
  • אספקה נוחה ומהירה – ניתן להזמין את המוצרים לכל מקום בארץ, והם יגיעו עם שליח למקום המגורים או למקום העבודה. חשוב לציין שבסכום הזמנה העולה על 299 ₪, המשלוח יהיה בחינם.

 

לסיכום

אם גם אתם כמו אנשים רבים אחרים חשים שאתם חווים סימפטומים ברורים של מתח וחרדה שמורידים את איכות החיים שלכם, חשוב שתדעו שיש דרך לטפל בזה, והיא מהירה, קלה והכי חשוב – טבעית במאה אחוז. אל תחיו עם החרדה, אפשר לטפל בה.

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן