משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

גיל המעבר מביא איתו תופעות שניתן לטפל בהן

טיפול בתסמיני גיל המעבר 

גיל המעבר הוא התקופה שבמסגרתה עוברת האישה משלב הפוריות – לאי פוריות. לאורך זמן חלה ירידה בייצור של ההורמונים: אסטרוגן ופרוגסטרון. ירידה זו מובילה לשינויים שונים, שלמרות שהם נחשבים לטבעיים, יכולים לפגוע באיכות חיי כל אישה באשר היא.

תופעת בתקופת גיל המעבר – טיפול טבעי בגיל המעבר 

נשים בגיל המעבר יכולות לחוות גלי חום והזעות, הזיכרון יכול להיחלש והשינה הופכת לא קלה. כמו כן, בתקופה זו יכולות להיות תנודות במצב הרוח, עייפות וחוסר חשק מיני. המצבים השונים אינם משתנים באופן אחיד ויכולות להיות תנודות כמו מצב רוח שמשתנה לעתים תכופות ללא יכולת לשלוט עליו.
חשוב לציין כי אף על פי שתקופה זו אינה נחשבת כמחלה ואף שהיא טבעית לחלוטין ומתבטאת בצורה מעט שונה אצל כל אחת, אין צורך להשלים עם אי הנוחות שלה. ישנם טיפולים שונים טבעיים שיכולים לתמוך במערכות השונות של הגוף והנפש.

פריחת השלווה לתמיכה ואיזון בגיל המעבר – טיפול טבעי בתופעות גיל המעבר

גיל המעבר יכול להביא איתו תופעות שונות ולשם כך נוצרה תמצית Fifty Age טיפול בתופעות גיל המעבר, בתמצית משולבים צמחים שונים יחד עם שמנים אתריים כשהספיגה שלה מהירה. התמצית תומכת בגוף ותורמת לאיזון בגיל זה. בין תכונותיה השונות אפשר לראות כי היא מסייעת לשינה טובה יותר, מפחיתה את גלי החום וההזעה, משפרת את מצב הרוח, מעלה את הערנות, רמת הזיכרון ומגבירה את החשק המיני.
התמצית מורכבת מצמחים שונים: שיח אברהם, קלנדולה, עלי פטל, מרווה, פסיפלורה ודיוסקוריאה. בנוסף לכך ישנם שמנים אתריים: מרווה, אשכולית, מליסה, ברגמוט, גרניום, רוזמרין ורבינון. יש למהול עשר טיפות מים בחצי כוס מים ולשתות  פעמיים ביום על מנת ליהנות מהקלה על הסימפטומים.

נשמח לעמוד לרשותך

אנו, בפריחת השלווה, נשמח לענות על שאלותייך ולעזור לך להרגיש טוב יותר בתקופה זו. אם יש לך שאלות על המוצרים שיוכלו לעזור לך, זה הזמן ליצור עמנו קשר.

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…
339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן