משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

אסטמה של העור – חשוב וכדאי לדעת

למוצר לטיפול באטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) לחצו כאן

יש לא מעט סוגים שונים של מחלות עור, הבאות לידי ביטוי במידות חומרה שונות, באזורים שונים על הגוף וגם בתצורות שונות. אסטמה של העור – אטופיק דרמטיטיס ידועה כמחלה שכיחה יחסית, המתבטאת כיובש קשה בעור שלו נלווה לרוב גם גרד עז ותפרחת אדומה. כמעט חמישים אחוזים מהתינוקות סובלים מאסטמה של העור בשנת חייהם הראשונה, אצל 30 אחוז נוספים תופיע המחלה בטווח הגילאים שנה עד חמש, אך בהמשך תחול הטבה, כאשר אצל רובם (אצל 80 אחוז מהם) היא תעלם לגמרי בבגרות.

אסטמה של העור מופיעה על שטחי עור גדולים יחסית והיא תוקפת בעיקר את קפלי העור שבחלקם הפנימי של המרפקים, בקפלים שמאחורי הברכיים, באזור הגב התחתון, סביב העיניים, בקרקפת וגם בלחיים. הגרד הנלווה לכך הוא עז ומטריד ורבים מתגרדים כמעט עד למצב של זוב דם, הכולל גם במצבים מסוימים אפילו זיהומים שנוצרים בעור. כאשר מדובר בתינוקות ובילדים, המתקשים לשלוט בגירוד, המצב אף עשוי להיות חמור יותר והם סובלים רבות מכך. הסיבות למחלה קשורות לרוב באלרגיה. רגישות יתר לחומרי ריח שונים שמצויים במוצרי הטיפוח, רגישות לאבקני צמחים, למזונות מסוימים וגם לשיער של בעלי חיים, יכולים לגרום לאסטמה של העור. גם מתח נפשי, בדומה למצבים בריאותיים אחרים, יכול להיות סיבות למחלה ואפילו להחמרתה וגם שינויים במזג האוויר.

כיצד מטפלים
ראשית, כאשר מזהים את הסיבות לאסטמה, חשוב מאד להימנע מצריכת אותם מוצרים, הגורמים לכך. שימוש בתכשירים טבעיים ככל שניתן, המתבססים על תמציות צמחים, בהחלט יכול לסייע וכן הימנעות ממזונות מעובדים. אחת האפשרויות המוצעות כיום ברפואה הטבעית מתבססת על ערכה טיפולית, שבה קרם מיוחד, המקל על הגירוד המציק ומלחלח את העור. התכשיר מתאים לתינוקות מגיל חצי שנה ומעלה והוא מכיל, בין היתר, שעוות דבורים, שמן גרניום, חמאת שיאה ועוד. מומלץ למרוח את הקרם שלוש פעמים ביום. תכשיר נוסף הוא סבון טבעי היפואלרגני, המצוי אף הוא באותה הערכה, סבון המכיל שמן זית, שמנים אתרים וגם תמציות צמחים. הוא מוסיף לחות לעור, הוא מנקה ומטהר אותו. הקפדה על שימוש הן בקרם והן בסבון הטבעי יכולה לסייע רבות לסובלים מאסטמה של העור.

חשוב לדעת
הקפדה על אורח חיים בריא, הכולל הימנעות, ככל שניתן, ממזונות מעובדים ותכשירים המכילים חומרים כימיים שונים, היא המסלול הנכון עבור אלה, הסובלים מאסטמה של העור ובעיות בריאות אחרות, הבאות אף הן לידי ביטוי על העור עצמו.

מחפשים תכשיר טבעי המקל על התסמינים הנלווים לאסטמה של העור ומעכב אותם? “פריחת השלווה” היא הכתובת הנכונה. לסקירת כלל המוצרים המוצעים על ידי החברה, לחצו כאן, ולקבלת מענה לשאלות נוספות, התקשרו לטלפון 053-7778788

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן