משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

אורטיקריה- טיפול טבעי

לצערנו, אורטיקריה היא תופעה יחסית שכיחה שמופיעה אצל כ-20 אחוז מהאוכלוסייה לאורך חייהם. אורטיקריה, שמכונה בעברית גם סרפדת או חרלת, היא מחלת עור שהתסמינים שלהם הם נגעים אדומים, מגרדים ולעיתים גם נפוחים על איזורים שונים בגוף. בידיים, בגב, ברגליים ואף על הפנים- הנגעים יכולים להופיע בכל מקום. נגעים אלה גם מופיעים בפתאומיות ללא תסמינים קודמים. גודל ומראה הנגעים עלול להשתנות מאדם לאדם, וכך גם משך ההופעה שלהם. יש מקרים בהם נגעים אלה יכולים לחלוף בתוך כמה דקות בודדות, וכאלה שלא מצליחים להיפטר מהם גם שנים רבות לאחר ההופעה הראשונה. יש כאלה שאף סובלים מאורטיקריה כרונית. אורטיקריה יכולה לפגוע בילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

אין סיבה אחת להופעת האורטיקריה, אך יש כמה מקרים בהם ניתן למצוא הקשר. לפעמים התופעה מופיעה כתגובה חיסונית של הגוף למחלה זיהומית, כתופעת לוואי לשימוש בתרופות מסויימות, כתגובה אלרגית ועוד. עוד סיבה שכיחה להופעת אורטיקריה – לחץ נפשי. לעיתים הגוף שלנו נתון תחת סטרס גדול וזה בא לידי ביטוי בפריחה שכזאת. אין זה מפתיע שיש קשר בין הגוף לנפש, וספציפית עם אורטיקריה ניתן למצוא קשר גדול.

יש פיתרון לאורטיקריה!

במידה ואתם רוצים לדעת איך להקל על אורטיקריה, יש כמה טיפולים שניתן לנסות. אחד מהם הוא ערכת צמחי מרפא הרמב”ם. מדובר בטיפול טבעי לחלוטין שלא גורם לתופעות לוואי ולא פוגע בגוף. באמצעות הסבון הייעודי שוטפים את האיזור ולאחר מכן מורחים את הקרם המשקם. השילוב של שני החומרים הללו מאפשר לנגעים לגרד פחות, לעבור מהר יותר ולא להשאיר סימנים על הגוף לאחר מכן.

אצלנו בפריחת השלווה אנו שמים דגש על טיפולים טבעיים ואלטרנטיביים בבעיות בריאותיות באמצעות ארומתרפיה. אנו פועלים כבר מעל ל-15 שנה בתחום הארומתרפיה וצברנו ניסיון רב, ועל כן המוצרים שאנו מציעים נבחנו בקפידה והם איכותיים ובעלי סגולות רבות.

במידה וברצונכם להקל על אורטיקריה באמצעים טבעיים, אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם על הטיפול המתאים. מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה באמצעות האתר או בטלפון. למוצר באתר היכנסו לכאן

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…

חיפוש מוצרים באתר:

339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן