blog, בלוג בריאות, מתכונים בריאים ודיאטטיים

חג שבועות – טעים ולא משמין

חג שבועות ידוע כחג עם הרבה מאכלי חלב שלרוב הם עשויים מבצקים וגבינות שמנות עתירי קלוריות.

הכנתי לכם טיפים מעולים כדי שתוכלו לאכול בהנאה גדולה וגם לשמור על המשקל.

* מומלץ לבחור בגבינות 5% לכל המאפים והעוגות.

* ישנם גבינות עשירות בטעמם שניתן לשלב בפשטידות, כגון גבינות לבנות, בולגריות, צפתיות, מלוחות, יוגורט, ובכך לקבל פשטידה בריאה ודלת קלוריות.

* גבינה שמאוד מתאימה לאפייה היא הריקוטה, אפשר למצוא אותה ב 5% שומן, יחסית לגבינות אחרות יש בה מעט קלוריות וכולסטרול, והרבה סידן, והיא מתאימה למאפים מלוחים ומתוקים.

* בפשטידות אפשר לוותר על הבצקים מכיוון שבהם נמצאים רוב הקלוריות, בחתיכת פשטידה תחסכו 200 קלוריות לפחות.

* במקום הבצק הוסיפו לגבינות ביצים,  וירקות שאתם אוהבים הם יחזקו את הפשטידה ויתנו לה יציבות.

* במתכון שיש שמנת החליפו ביוגורט, ובכך תחסכו הרבה שומן וקלוריות, בנוסף היתרון שביוגורט שהוא עשיר בחיידקי מעי ידידותיים ויתרום למערכת העיכול, בריאה יותר.

* רצוי לשלב את  היוגורט כבסיס לרטבים לסלט, שילוב טעים ובריא של היוגורט עם עשבי תיבול מעניק טעם מיוחד וחוסך את כמויות השמן או המיונז שישנם בכל הרטבים הרגילים.

* בארוחת החג מומלץ להכין הרבה סלטים וירקות מבושלים, הם בריאים, עשירים בסיבים תזונתיים, משביעים ודלים מאוד בקלוריות.

* בתבשילים ובסלטים הוסיפו גבינה בולגרית או גבינה צפתית מגוררת עד 5%

* אפשר לשלב בסלטים את פירות העונה, השילוב יעניק מתיקות וטעם מיוחד ויתרום לכולם הרבה ויטמינים.

* רצוי להפחית בכמות הסוכר בכל מתכוני העוגות, העוגה תהיה טעימה גם אם תפחיתו חצי מכמות הסוכר שבמתכון, ואתם תרוויחו פחות 250 קלוריות לפרוסת עוגה שתכניסו לגוף.

* ואם העוגה שלכם ללא בצק רק עם גבינות אז הרווחתם בגדול!

* ביום החג במשך היום רצוי לאכול ארוחות קטנות ולנשנש ירקות ופירות, רצוי לאכול תפוח לפני ארוחת החג.

* בארוחת החג  תאכלו מעט מכל מאכל, חתיכת פשטידה, 3 כפות מכל סלט, כך תרגישו שאכלתם מכל המטעמים, תרגישו שבעים וזה לא יפגע בגזרה שלכם. 

פשטידה מהירה טעימה ודיאטטית 

מצרכים:
– תבנית עגולה בקוטר 26 ס”מ
– 1 שקית ברוקולי קפוא
– 1 שקית פרחי כרובית קפוא
– 250 גרם גבינה צפתית 5% שומן, מגוררת
– 3 ביצים טרופות
– ¼ כפית פלפל לבן
– 5 כפות חלב 1% שומן

אופן ההכנה:
מרתיחים את הברוקולי והכרובית מספר דקות, מסירים מהאש ומצננים מעט.
בקערה נפרדת מערבבים את הגבינה הצפתית, הביצים, הפלפל הלבן והחלב, מוסיפים לכרובית ולברוקולי ובוחשים היטב.
מעבירים לתבנית משומנת קלות ואופים כ-40 דקות בחום בינוני.

בהצלחה

✅האם את סובלת ממשקל עודף ואת מתוסתכלת מזה❓

✅האם גם לך נמאס מכל הדיאטות ??
ולא בא לך לחשוב כל היום, מה מותר לאכול ומה אסור❓

✅האם את רוצה לרדת במשקל בלי תפריטים, בלי איסורים ובלי ספירת קלוריות❓ 

✅האם את רוצה להשתחרר מדחפים בלתי נשלטים והתמכרויות למתוק, מאפים וכו’❓

♥ מאות לקוחות שלי הורידו את הקילוגרמים המיותרים, ונפרדו לתמיד מכל הדיאטות

היום הן אוהבות את עצמן, וגורפות במחמאות 

אשמח לעזור גם לך ♥️
את מוזמנת לשלוח וואטסאפ 
או להתקשר 053-4248111

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *