משלוח עד הבית חינם בהזמנה מעל ₪299
עקב המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים
ייעוץ והזמנות

איך להעביר שיעול במהירות?

איך להעביר שיעול במהירות?

תופעת השיעול הינה נפוצה בקרב כל בני האדם, ונדיר לפגוש אדם אשר לא סבל ממנה בחייו. בשל שכיחותה לאורך כל ההיסטוריה, התפתחו עבורה תרופות רבות – הן ביתיות והן במעבדה, אשר מנסות להעביר את השיעול שלנו במהירות. בעוד תרופות ה״סבתא״ הביתיות נותרות בעינן, הקהילה הרפואית עובדת רבות על מנת לייצר תרופות יעילות במידת האפשר ולקבוע איך להעביר שיעול במהירות.

שיעול יבש – טיפים לטיפול טבעי

הייחוד העיקרי של שיעול יבש למול סוגים נוספים של שיעול הינו העובדה שהוא אינו נובע מליחה ונזלת. השיעול היבש נובע לעתים קרובות מזיהום ויראלי, מהצטברות חומרים בחלק האחורי של הגרון והאף וממחלת ההחזר הושטי (בתדירות נמוכה). גורמים חיצוניים נוספים לשיעול היבש הינם – רגישות לאבק ואבקני פרחים, אקלים יבש ואחרים.
Bodybuilding Fit and Healthy Enchilada Casserole recipe. buy clenbuterol in usa anabolic steroid zits bodybuilding steroids for sale #2fsn3x0xy – cuvado
בשל הגורמים החיצוניים הרבים שעשויים להוביל לשיעול היבש, מניעה של היחשפות אליהם יכולה לפתור את בעיית השיעול היבש מבסיסה. במידה ואנו מעוניינים להקל על תסמיני השיעול היבש ללא קשר לגורם לו, ישנן כמה תרופות ביתיות אשר נועדו לטפל בתופעה:

• דבש טהור – דבש מסוג זה ידוע בסגולותיו הרפואיות הרבות, והוא משמש תרופה ביתית למצבים רפואיים רבים. נוסף על היותו חומר אנטי דלקתי ונוגד חמצון, הדבש הטהור יכול להרטיב את החלק היבש בגרון שלנו ובכך להקל את תופעת השיעול היבש.
• גרגור חומץ תפוחים – על מנת לרפא שיעול יבש רצוי לערבב חומץ תפוחים בכבישה קרה שלא עבר סינון יחד עם מים, ולגרגר שלוש פעמים ביום.
• שאיפת אדים – הרתחה של מים וערבובם עם חומץ תפוחים יכולה לייצר אדים שמועילים למערכת הנשימה שלנו. דקה לאחר שהמים רתחו והוספנו להם את החומץ עליו לעטות מגבת על הראש ולשאוף את האדים דרך האף במשך כמה דקות. אדים אלו יוצרים לחות בדרכי הנשימה אשר נועדה להקל על שיעול יבש.

שיעול עם ליחה – טיפים לטיפול טבעי

שיעול עם ליחה הינו שכיח ביותר, ונובע מהצטברות של ליחה עודפת בדרכי הנשימה שלנו. השיעול הוא למעשה ניסיון של הגוף להוציא את עודפי ליחה אלו אל מחוץ למערכת. תופעה זו נובעת לרוב ממחלות החורף – צינון ושפעת, אך גם ממחלות כמו ברונכיטיס ואסתמה.

הפתרונות היעילים ביותר עבור שיעול עם ליחה יהיו הביתיים אשר התפתחו במשך שנים רבות:

• צריכת תה – שתיית תה בעת מחלה הינה פעולה נפוצה ביותר. עם זאת, ישנם סוגי תה מסויימים אשר מועילים לפתרון שיעול עם ליחה יותר מאשר אחרים. תה ג׳ינג׳ר, זרעי שומר, טימין ואניס הינם צמחים מובילים לטיפול בתופעה.
• סוגי מזון מרחיבי סימפונות – לדוגמה בצל חי, חרדל, צנון, חזרת ושום.

שיעול טורדני – טיפים לטיפול טבעי

שיעול טורדני הינו תופעה אשר מקשה על אנשים רבים לקיים שגרת חיים יומיומית. השיעול שאינו מרפה יכול לגרום תחושת ייאוש בקרב רבים מאיתנו. לצורת טיפול וריפוי שיעול טורדני התפתחו תרופות ביתיות רבות:

• סירופ טימין – הטימין ניחן בסגולות רפואיות רבות, והפיכתו לסירופ אף מחזקת את תכונות אלו.
• סירופ דבש ובצל – גם שני רכיבים אלו, כאשר במצב סירופ, יכולים להקל מאוד על תסמיני שיעול טורדני ואף להביא לפתרונו.

איך להעביר שיעול במהירות? טיפים טבעיים

התרופות הביתיות שצוינו לעיל משתמשות בסגולות רפואיות של רכיבים טבעיים ומגבירות אותם באמצעות תהליכים כימיים ביתיים (הרתחה, הפיכה לסירופ וכדו׳). כאשר אנו בוחרים תחליף שאינו ביתית לטיפול בשיעול, רצוי שנבחר בכזו שמורכבת 100% מרכיבים טבעיים – כמו ״שיעולית״.

שיעולית, מבית צמחי מרפא הרמב״ם, הינה תמצית טבעית יעילה ביותר עבור שיעול יבש ושיעול טורדני, אשר מאפשרת ללוקים בהם להקל על תסמיניהם ואף לרפא אותם, וכל זאת באמצעות רכיבים טבעיים.

פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב״ם הינה חברה אשר פועלת למעלה מ15 שנים בתחומי תוספי התזונה הטבעיות והארומתרפיה. החברה מתמחה בשימוש בשמנים אתריים ורכיבים טבעיים על מנת לייצר תוספי תזונה מהיעילות בשוק כיום. באמצעות אתר אינטרנט מתקדם ניתן לרכוש את מוצרי החברה הרבים, ביניהם סירופ ״שיעולית״.

לשיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

להתיישב ללא כאב – כל מה שרציתם לדעת על טיפול טבעי בפיסורה

מפחדים ללכת לשירותים? חייבים לשבת על כרית? סובלים מדימומים לאחר יציאות? סביר להניח שאתם סובלים מפיסורה, קרע או סדק ברירית…
החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

החניכיים בנסיגה? זה הזמן להתקדם לטיפול טבעי

אנשים רבים מאובחנים עם נסיגת חניכיים, למעשה סובלים מרקמת חניכיים הנסוגה לאחור תוך שהיא חושפת את שורשי השן. ככל שהנסיגה…
ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

ללכת לשירותים ולא לפחד – טיפול ללא מרשם בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים, נשים ואף ילדים. היא גורמת לאי נוחות רבה במהלך היום…
339729272_5936851246411739_6778746451155141039_n.jpg
פריחת השלווה
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ >>
דילוג לתוכן